annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

identiteit bevestigen

ik wil gaan verkopen op ebay maar dan staat er identiteit bevestigen maar ik kan nergens op drukken kom dus niet verder...wat moet ik doen??

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

Je moet dus een gecontroleerde PayPal account koppelen om op eBay te gaan verkopen.

Verder zijn inderdaad de commissie op verzendkosten op eBay.nl niet ingevoerd, daar heeft men simpelweg de verkoopcommissie verdubbeld.

Contact opnemen met eBay.

bij mijn weten zijn de commissiekosten op verzenden alleen ingevoerd op ebay.com en niet b.v op ebay.uk (nog niet).

overigens ook ik vind dit ronduit belachelijk en te zot voor woorden maar ebay is nu eenmaal oppermachtig het enige alternatief is niet meer verkopen en dat zullen steeds meer mensen ook gaan doen (stoppen dus)

zeg er dan wel even bij dat het niet geldt voor ebay.nl maar alleen voor ebay.com! de vraagsteller heeft niet gezegd dat hij/zij wil aanbieden op ebay.com maar heeft het over ebay in het algemeen.

wat de identitieit bevestigen betreft ik denk dat dat via PayPal moet, nieuwe verkopers zijn namelijk verplicht om PP te accepteren.

..en daar hebben de nuttelozen zich alweer gemeld..

Ten eerste is het van de gekke dat eBay het kennelijk erg onduidelijk maakt om op eBay te kunnen gaan verkopen.

Ten tweede is het van de gekke dat eBay een commissie vraagt op verzendkosten die slechts een vergoeding zijn van door de verkoper te maken kosten.

Uit het voorbeeld blijkt dat de kosten die aan eBay betaald moeten worden meer dan 100% hoger zijn geworden, voor verzendkosten wordt zelfs meer commissie betaald dan voor de opbrengst.

Ten derde is het van de gekke dat er kennelijk wel leden zijn die het gegeven antwoord als onnuttig kunnen kwalificeren terwijl ze zelf geen enkele toevoeging geven.

In mijn optiek is het antwoord zeer passend voor een would-be verkoper. Bezint eer ge begint.

Het moet niet gekker worden.

Een vraag stellen