annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper belooft terug te betalen maar doet dit niet!

hallo,vanuit engeland kocht ik een voetbalshirt,er stonden foto's bij van het shirt maar deze waren niet van dichtbij dus het zag er op het eerste gezich allemaal goed uit,en er stond een beschrijving bij dat het shirt in goede conditie zou zijn,dus hierop geboden en gekocht,

maar eenmaal het shirt thuis te hebben ontvangen bleek dat er boven bij de kraag een flinke bijna scheur van boven naar beneden in zat wat bijna een gat was,ik heb toen naar de verkoper gemailt en die wilde het shirt niet terug nemen wat ook bij zijn advertentie stond,en heb toen voorgesteld om mij tegemoet te komen met een bedrag als vergoeding voor de schade,hier ging de verkoper mee akkoord in een mail terug,maar tot op heden heeft hij nog niets terug betaald en hij laat ook niets meer van zich horen,,dit is al weken geleden,dus wat kan ik nu doen om toch mijn geld alsnog terug te krijgen?

Bericht 1 van 36
laatste antwoord
35 ANTWOORDEN 35

het wordt inderdaad allemaal steeds beter, we boffen toch maar.

het wordt ook steeds stiller hier, dat schept dan weer rust.

maakt u zich niet druk over de PayPal snelkoppeling, alleen uzelf kan de PayPal details na inloggen zien.

Bericht 31 van 36
laatste antwoord

heey iemand heeft het bericht verwijderd? nou jah maakt niet uit, voor degene die iets gemist hebben, ik krijg mijn beloofde geld na veel gediscussie en erachteraan zitten toch terug van de verkoper,:^O

Bericht 32 van 36
laatste antwoord

en het staat er nu op :^O:^O:^O

eind goed,al goed 😉

Bericht 33 van 36
laatste antwoord

wie het bericht heeft verwijderd? de ebay censuur natuurlijk, die zeggen niets,helpen niet maar gummen alleen maar!

Bericht 34 van 36
laatste antwoord

dan wilde ik ook nog even iedereen bedanken voor het meedenken en het reageren,en dan in het bijzonder de ebay sensuur voor het verwijderen van het bericht:^O

Bericht 35 van 36
laatste antwoord

Als het om PayPal gaat is eBay altijd extra gevoelig.

Bericht 36 van 36
laatste antwoord