annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper wil niet terugbetalen!!!

Hallo!

Ik zit met een probleem met een verkoper.

Ik heb bij deze koper een 3DS XL ge-preordered , was ook allemaal prima en de verkoper is ook geen oplichter , niks aan de hand.

Alleen nu komt er ineens een persoonlijk dilemma uit het niets waardoor ik het geld nodig heb , dus ik vraag vriendelijk aan de verkoper om de order te annuleren en mij terug te betalen.

Maar...

DE VERKOPER WIL DE BESTELLING NIET ANNULEREN EN TERUGBETALEN!!! , hoe moet ik dit nu aanpakken , en mag hij dit zomaar zeggen en doen?

Ik heb al een geschil via paypal geopend want ik heb het idee dat dit niet echt klopt.

Iemand dit me kan helpen of tips kan geven?

MVG , mystic_maus

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Dat u het geld ineens nodig heeft is niet het probleem van de verkoper en uw dilemma wordt nu het dilemma van de verkoper want waarom zou hij/zij u moeten geloven? Daarmee wil ik niet zeggen dat u de waarheid niet spreekt maar u snapt zelf wel dat de verkoper nu voor het blok gezet wordt!

U zegt dat u ge-preorderd heeft dus naar ik aanneem niet via een veiling! u zegt een geschil te hebben gestart via PP! welk geschil is dat dan?

Nu u een geschil heeft gestart zal de verkoper niets meer van zich laten horen behalve misschien via PP, in principe is een verkoper niet verplicht een aankoop na betaling te annuleren om de reden die u opgeeft,want wie zegt dat u niet gewoon spijt heeft van de aankoop en dat is nooit een reden om een aankoop te annueleren

Ik ben dus ook zeer benieuwd naar de uitspraak van PP

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

PayPal zal de principes van de kopersbescherming toepassen, e.g. refund on request. Maar het moet moet gekker worden, persoonlijk dilemma met noodzaak tot geld terug wegens gebrek aan. 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord

Productnaam invoeren