Op 10 januari heb ik twee items gekocht van een verkoper.
Ik zag meerdere items staan die ik leuk vond, maar ik wilde vragen wat de totale kosten zou zijn als ik gecombineerde verzending zou kiezen. Ik heb de verkoper gemaild met deze vraag, en tegelijk ook gevraagd of ik mocht wachten met de betaling van de andere twee (die ik gewonnen had) totdat hij me het antwoord terug kon geven. Ik heb een bericht teruggekregen dat hij dat voor mij zou uitzoeken.
In de tussentijd heb ik niets meer gehoord, alhoewel ik de verkoper nog twee keer heb gemaild met dezelfde vraag. De verkoper was ook nog een tijd weg, maar ik kreeg wel twee losse rekeningen voor de items, wat ik erg raar vond.Ik heb nogmaals gemaild met dezelfde vraag, ik vind het vreemd om dubbel te moeten betalen voor verzendkosten terwijl gecombineerde verzending aangeboden wordt.
Nu zag ik dat er gisteren een geschil geopend was, en dat ik direct zou moeten betalen omdat mijn account anders verwijderd zou worden. Ik heb direct gereageerd, zowel naar ebay customer support als naar de betreffende verkoper.
Ipv een reactie terug, start de verkoper een ander geschil tegen mij! Nu was het weer omdat ik ook niet heb betaald voor het andere object.
Mijn vraag is, wat kan ik hiertegen doen? In mijn ogen heb ik juist gehandeld, en mijn feedbackscore laat duidelijk zien dat ik absoluut geen wanbetaler ben. Ik heb dus al gemaild met de betreffende verkoper en met ebay customer support.
Bedankt alvast voor reacties.
... Meer weergeven