annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding 50351 - item wel betaald, niet in mijn Ebay

Hallo,

Ik heb zojuist een item gekocht en meteen betaald met Paypal. Aan het einde kreeg ik van Ebay de foutcode 50351. Dit betekend schijnbaar dat het item niet in Mijn Ebay verschijnt en ook niet als verkocht wordt gemarkeerd! Het staat nog steeds te koop in het systeem. Terwijl ik er al voor betaald heb via Paypal.

Ik heb de verkoper en de klantenservice een bericht gestuurd, wat kan ik verder nog doen? 😞

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen!

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

Beste,

De bedragen zullen niet meteen door Paypal worden teruggestoord naar jullie bank rekening.

Tenzij jullie daar opdracht voor geven in jullie Paypal scherm.

groet

Beste, ik had het zelfde probleem als jou, heb deze vraag reeds ook gesteld aan andere forumleden, heb nu bericht hierover terugontvangen van een van de leden....dat het bedrag naar alle waarschijnlijk meteen is teruggeboekt door Paypal..

Ik heb zonet meteen ook even gekeken, zag het dus nog niet

op mijn bankrekening teruggestort staan, maar bij inloggen van mijn Paypal account zag ik dat het wel meteen die 9 februari is teruggeboekt, dus is denk dat het bedrag nog hangende is om dan weer op mijn bankrekening te staan.Dus log even in op je paypal account en kijk of je daar het betaalde bedrag daar teruggeboekt ziet staat.....als dat het geval is, duurt het misschien nog een dag of wat voordat het weer op je bankrekening zal staan...Succes in ieder geval...

Antwoorden (17)

Antwoorden (17)

Ik heb de laatste tijd het idee dat het behoorlijk achteruit gaat met ebay, als je kijkt naar dit probleem! die nu al een paar weken duurt, hoe moeilijk kan het nu zijn om hier iets aan te doen? Tja en al die voorgekauwde antwoorden die je krijgt daar schiet natuurlijk niemand iets mee op!

Wat overigens ook wel eens mooi zou zijn is dat eBay eens de moeite nam om hier ook te antwoorden!

-- Bewerkt door enschede39 op 12 Feb 2012 18:17 CET

Inderdaad erg fijn dat het bekend is! maar dat was het twee weken geleden ook al:O Tja erg vlot zijn ze niet bij Ebay

Ik kreeg van Ebay een email:

"Het probleem die u gemeld heeft is door onze technische afdeling al bekend. Onze collega's zijn momenteel op de hoogte van deze zaak.

We vinden het spijtig dat u deze onaangenaamheid ervaart. Onze welgemeende excuses hiervoor."

Nou ja, daar hebben we verder niet zoveel aan 🙂

Ja ik heb ook sinds enkele dagen hetzelfde, ik heb gepost op Engelstalige fora, die hetzelfde probleem hebben, maar nog geen oplossing gevonden, dus nu inderdaad eens de Costumer Support gemaild dus ik hoop dat ik deze week een antwoord zie.

Paypal heeft inderdaad het bedrag teruggestort! Gelukkig maar! De verkoper stuurde mij een bericht dat het een probleem van Ebay is. Nou dan zal ik maar wachten tot alles weer naae behoren werkt. Bedankt voor het meedenken!

en antwoord op jouw vraag enschede, mijn emailadres is hetzelfde bij ebay als bij paypal, dus daar kan het bij mij echt niet aan liggen....

Nou, ik heb ook weer 2e berichtje ontvangen van ebay customer support, maar ze schijnen het nog niet helemaal te snappen....heb nu maar weer dit berichtje gestuurd toen ze begonnen dat ik de verkoper moest mailen, hoop dat ze het nu eens snappen, pfffff:

Bedankt voor uw reactie terug.... Maar dat behoeft in dit geval niet om de verkoper in te lichten,omdat dat nu juist het probleem is met deze foutmelding, de koop wordt dus helemaal niet vastgelegd door ebay en de verkoper weet dus ook niet dat er iets gekocht is.......Alleen de koper ondervindt hier dus last van omdat bij diegene wel het bedrag door paypal wordt afgeschreven,en gelukkig wel bij de meeste(n) van die kopers, direct schijnt teruggeboekt te worden door paypal.....Er is dus verder helemaal niks over bekend bij de verkoper en de koper krijgt ook helemaal geen van bericht van ebay dat de koop is vastgelegd....Daarom begreep de verkoper mijn verscheidene mailtjes niet omdat zij geen aankoop van mij vastgelegd heeft gezien door ebay en het bedrag weer door paypal direct naar mij teruggeboekt scheen te zijn, waar ik 3 dagen later pas achter kwam.Er zijn nu al meerdere andere kopers die nu nog steeds hetzelfde probleem ondervinden volgens het discussieforum,dus hopelijk kan het probleem spoedig opgelost gaan worden........  

email adres is gelijk en ik heb al veel gekocht via ebay. Ik heb wel vanochtend m'n paypal wachtword gewijzigd. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Het moet wel erg selectief zijn! Ik heb vandaag al twee kavels betaald via PP en geen enkel probleem ondervonden!

Misschien een overbodige vraag maar jullie emailadres die gekoppeld is aan PP is wel gelijk aan het adres die gekoppeld is aan het eBay account?

Ik heb hetzelfde, ongelooflijk irritant.:-(

Ik heb hier hetzelfde probleem,,probeer al 3 dagen mijn bestellingen er door te krijgen maar krijg ook steeds de foutmelding...wordt er een beetje gek van want ik heb het een aantal keren geprobeerd en al die 10 bedragen zijn nu wel van mijn bankrekeing af..

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wanneer dit grote probleem weer is opgelost..heb dit nog nooit meegemaakt hier op ebay..

En t ergste is ebay verkopers zeggen dat het bij paypal ligt en paypal zegt weer dat het bij ebay ligt pffffff wat moet ik hiermee

Ik heb gisteren toevallig antwoord gekregen van ebay customer support en heb dit probleem meteen nog even aangekaart bij hun of hun dit probleem met deze foutcode kunnen bekijken omdat er nu al heel wat mensen zijn die dit probleem ondervinden....dus hopelijk is het spoedig opgelost....

Hallo,

Is er een probleem bij ebay? bij de producten die ik koop komt er keer op keer deze foutmelding. wanneer is de verwachting dit weer voorbij te zijn?

you're welcome... gr.

Nog hartelijk bedankt lunes en ook voor deze toevoeging....

Tja, ik had Ebay al hierover bericht en 2 keer al de verkoper gemaild hierover, nog niets van beiden vernomen. Gelukkig is er

dit forum, dat we er zo toch met elkaar kunnen uitkomen....ik zal in ieder geval morgenochtend meteen de verkoper weer een mailtje sturen dat het bedrag toch al reeds teruggeboekt blijkt zijn, tja, dat moet je dan ook maar weten omdat je namelijk van Paypal geen bericht krijgt als zij iets terugboeken...

ik heb precies hetzelfde gehad op 9 februari, ook die foutmelding gehad, dus de koop nog een keer gedaan, er is nu wel 2 x hetzelfde bedrag afgeschreven door paypal, maar mijn 2 dus hierdoor dubbbele aankopen staan totaal niet vermeld op ebay, heb ebay hierover ook meteen bericht gestuurd op 9 februari en vanochtend ook naar de verkoper in de hoop dat ze dan producten buitenom ebay nu naar mij toe willen zenden, maar van ebay en verkoper nog geen antwoord ontvangen....echt balen...

Een vraag stellen