annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

extra verzendkosten??

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw en heb een vraagje..Ik heb een voorwerp gekocht op Ebay en alles betaald via Paypal, maar nu komt de verkoper met extra verzendkosten die ik naar zijn rekening over moet maken, eerder stuurt hij niets op!!! Wat nu???

Alvast bedankt,

Monique

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

heeft u goed gekeken of de aangegeven verzendkosten voor NL waren? zo ja dan contact opnemen met de verkoper en hem/haar daarop wijzen

Niet betalen! een verkoper mag nadat er betaald is niet zomaar om extra geld vragen! je kunt dit de verkoper mededelen als deze dan nog niet wil verzenden meteen een claim starten via PayPal om je geld terug te krijgen!

zoals ik al vermoede waren de aangegeven verzendkosten alleen voor Duitsland! bij een volgende aankoop is het verstandig eerst even te vragen naar de verzendkosten voor NL dit om verrassingen te voorkomen!

Hallo,

Ik heb een klein onderdeel gekocht dat door de brievenbus gepost kan worden. Bij het sluiten had ik het hoogste bod ik krijg een overzicht met daarin verzendkosten € 3,90. Nu krijg ik de factuur met verzendkosten € 8,90 wat moet ik hiermee doen???

Theo.

Een vraag stellen