annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mag dit?

Mijn buurmeisje van 14 heeft per ongeluk een ring gekocht, die zij bij nader inzien niet mocht kopen van haar moeder.... Zij heeft de verkoopster hierover benaderd en die zei, dat ze verplicht is de ring te kopen. klinkt op zich logisch, dus dan zal ze de ring netjes betalen.

Maar mijn buurmeisje heeft geen paypall account en heeft de verkoopster gevraagd of zij dit ook via een bankoverschrijving kon betalen. Dit mocht maar dan waren de kosten i.p.v. 2,00 euro ineens 6,00 euro. Met als reden, dat dat veel meer werk voor de verkoopster zou zijn.... mag dit zomaar??

-- Bewerkt door sunshinebijoux op 26 Jan 2012 18:13 CET

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

om met het laatste te beginnen, nee dat mag niet en daarbij PP kosten zijn geen 4 euro!

andere bijkomende kosten zijn er niet en wat het extra werk betreft dit is natuurlijk de grootste flauwekul die er is.

Dus gewoon het originele bedrag betalen en als de verkoopster dit niet wil moet ze de aankoop maar annuleren( kan alleen op initiatief van de verkoopster)

wat het buurmeisje betreft, het verhaal per ongeluk gaat natuurlijk niet op, en een 14 jarige mag sowieso niets kopen ebay heeft een minimum leeftijd van 18 jr.

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Dat een kind best kan bieden dat snap ik ook wel maar het is een andere kwestie of het is toegestaan, eBay heeft hier duidelijke regels over! Controleren is niet te doen ook dat snap ik maar het blijft dan wel de verantwoording van de ouders!

Hoi,

Je kunt hier een melding van maken.

Even inhaken op enschede, een kind van 14 kan best bieden wanneer haar moeder een ebay account heeft.

Want wie ziet dat er een 14 jarige geboden heeft?

Mijn oudste 2 zijn 10 en 8 en die weten de weg ook goed te vinden op MP dus ik zorg altijd dat ik ergens ben uitgelogd voor ik afsluit.

Op MP hoef je niets te nemen, maar op Ebay wordt het een andere verhaal.

O, ja ik vind wel dat een kind van 14 niks per ongeluk doe, maar het gewoon heb gekocht omdat ze het niet mocht (Pubers)

-- Bewerkt door pollewob op 28 Jan 2012 10:19 CET
Een vraag stellen