annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan soms niet betalen

Hallo,

Ik krijg steets vaker het probleem dat als ik iets wil kopen ik betaal met paypal terug kom op ebay en dan krijg ik een error met als dit vaker voorkomt neem dan contact op met ebay......

Maar ik heb deze melding nu met meerdere goederen gehad en ik word er nu een beetje misselijk van elke x word nu het geld terug gestort op mijn paypal....

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (7)

Antwoorden (7)

Is inmiddels op mijn paypal rekening gestort..fijn maar ik heb nog steeds niet de dual layers die ik graag wou...toch raar,wordt hier iets te koop aangeboden maar kan het niet kopen...

Snap ook helemaal niks van dat paypal hoor, zie de 2 bedragen teruggeboekt door paypal op 9 febr. j.l. door die betreffende foutmelding op ebay ....en als ik dan naar paypal saldo kijk, staat er paypal saldo in euro: 0,00 euro...is mij ook niet helemaal duidelijk...

@handelsmurf

het duurt even voordat het op je paypal komt te staan 😉

Ik heb hetzelfde, al vier keer iets gekocht, van mijn bankrekening is het af. De verkoper heeft het niet paypal balans blijft op 0 staan. Wat een waardeloos systeem is dit. Paypal jat m'n geld...

-- Bewerkt door sander1895 op 13 Feb 2012 21:36 CET

Als ik jou was zou ik  even contact opnemen met paypal.

heb ik dus meerdere malen gehad met 3000rpm....wil daar dual layer dvd`s bestellen..bij bevestigen betaling iedere keer niet gelukt,geld wel afgeschreven en weer teruggeboekt dus niets aan de hand zou je zeggen..maar nu is dat geld ook van mijn gekoppelde rabobank rekening geschreven en niet teruggeboekt????

Wie moet ik nou bellen...ebay,paypal of de rabobank??????

Ik heb hier ook last van. Lijkt voor meerdere gebruikers te gelden.

error

Een vraag stellen