Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

adverteren op ebay.co.uk

kan iemand mij alstublieft vertellen hoe ik in godsnaam iets op www.ebay.co.uk te koop kan aanbieden. Ben zelf een zakelijke verkoper van onder andere antieke meubels wat ik in englang te koop wil aanbieden. Hoe ik het account aanmaak, de advertentie...

Ebay voor nederland geen toegevoegde waarde

Stelling Wil je in Nk iets verkopen ? Marktplaats is dan het middel. Wil je iets verkopen in het buitenland ? Ben je echt handelaar meer dan 10 items in een jaar ? Ebay gebruiken! Ben je partuculier, verkoop je af en toe iets ? Dan is er niets ? Ook ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2272 Weergaven
  • 13 replies
  • 0 kudos

Rekening voor niet betaalde objecten?

Hallo, Ik snap niet dat ik zo'n enorm hoge rekening bij mijn factuur heb gekregen want ik heb wel veel dingen verkocht, maar veel objecten zijn uiteindelijk nooit betaalt door de kopers en toch zit daar verkoopcommissie voor veiling en dat vind ik ni...

Hoe bereken ik verzendkosten .

Mijn vraag is hoe bereken ik de portokosten als ik bijvoorbeeld een fietszadel wil aanbieden , en iemand in b.v Amerika zou deze willen kopen.En is er bijvoorbeeld ook een telefonische helpdesk?? voor mensen zoals wij . die nieuw zijn ??

• 1012 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

negatieve feedback

Hallo, Heb vorige week een pop verkocht aan iemand in Rusland. Blijkbaar vertoonde de pop vergeling van de benenen de koper was teleurgesteld hierover. Koper opent een case, die ik vanochtend in de mail aantrof. Ik baalde hiernatuurlijk behoorlijk va...

• 219 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

international selling agreement

Ik verkoop regelmatig internationaal op ebay.com en ebay.uk vanuit Turbo Lister. Sinds vandaag kan ik opeens niet meer uploaden en verschijnt er in Turbo Lister een bericht dat ik eerst de International Selling Agreement moet accepteren. Ik heb overa...

• 343 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Object betaald, maar te weinig ontvangen?

Ik heb vorige week een object verkocht voor 300 usd, Nu ik op mijn paypal account kijk zie ik dat er maar 288 usd is bijgeschreven.De kosten van ebay moeten ook nog betaald worden, en ik heb begrepen dat paypal pas hun deel eraf zal halen als ik m'n ...