op 20-03-2013 20:01
Hallo,
Ik snap niet dat ik zo'n enorm hoge rekening bij mijn factuur heb gekregen want ik heb wel veel dingen verkocht, maar veel objecten zijn uiteindelijk nooit betaalt door de kopers en toch zit daar verkoopcommissie voor veiling en dat vind ik niet kunnen. Ik heb nooit het geld van die mensen ontvangen
(weet niet waarom ze op buy now klikken en vervolgens niet betalen) dus waarom krijg ik dan een rekening van een object dat wel gekocht is, maar niet betaalt is?
Groeten,
flamedudenl
op 20-03-2013 20:25
Heeft u hiervan melding gemaakt en geschil geopend via transactieproblemen oplossen?
Als de koper niet betaald na een paar dagen en u sluit het geschil krijgt u de commissie terug.
op 10-12-2013 18:06
op 10-12-2013 18:19
(om een of andere reden mag ik mijn vorige bericht niet editen)
Ik vind bij het opnieuw aanbieden van een object de kleine lettertjes wel weer erg nadelig voor verkopers (en voordelig voor eBay zelf). Zoals:
Dus in mijn eBay-winkel met alles op vaste prijs zou het ronduit vervelend zijn als er veel schijnkopers zijn en ik continu maar weer mag betalen om de advertentie opnieuw te plaatsen. Onbegrijpelijk en klantonvriendelijk eBay! (vraag me af of het ook wel allemaal zuivere koffie is...)