annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Rekening voor niet betaalde objecten?

Hallo,

Ik snap niet dat ik zo'n enorm hoge rekening bij mijn factuur heb gekregen want ik heb wel veel dingen verkocht, maar veel objecten zijn uiteindelijk nooit betaalt door de kopers en toch zit daar verkoopcommissie voor veiling en dat vind ik niet kunnen. Ik heb nooit het geld van die mensen ontvangen

(weet niet waarom ze op buy now klikken en vervolgens niet betalen) dus waarom krijg ik dan een rekening van een object dat wel gekocht is, maar niet betaalt is?

Groeten,

flamedudenl

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Heeft u hiervan melding gemaakt en geschil geopend via transactieproblemen oplossen?

Als de koper niet betaald na een paar dagen en u sluit het geschil krijgt u de commissie terug.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

(om een of andere reden mag ik mijn vorige bericht niet editen)

Ik vind bij het opnieuw aanbieden van een object de kleine lettertjes wel weer erg nadelig voor verkopers (en voordelig voor eBay zelf). Zoals:

• Alleen de eerste keer dat je het object opnieuw aanbiedt, kom je in aanmerking voor de creditering. Alle daaropvolgende keren dat je hetzelfde object opnieuw aanbiedt, kom je hiervoor niet meer in aanmerking.
  • Voor aanbiedingen met een vaste prijs worden de plaatsingskosten niet gecrediteerd.
  • Zowel de oorspronkelijke aanbieding als de opnieuw geplaatste aanbieding moeten uit één object bestaan (geen aanbieding van meerdere objecten).
  • Het opnieuw aangeboden object moet een winnende koper hebben. Als het object de tweede keer ook niet wordt verkocht, worden de plaatsingskosten niet terugbetaald.

Dus in mijn eBay-winkel met alles op vaste prijs zou het ronduit vervelend zijn als er veel schijnkopers zijn en ik continu maar weer mag betalen om de advertentie opnieuw te plaatsen. Onbegrijpelijk en klantonvriendelijk eBay!  (vraag me af of het ook wel allemaal zuivere koffie is...)

Bericht 4 van 4
laatste antwoord