annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

negatieve feedback

Hallo,

Heb vorige week een pop verkocht aan iemand in Rusland. Blijkbaar vertoonde de pop vergeling van de benen

en de koper was teleurgesteld hierover. Koper opent een case, die ik vanochtend in de mail aantrof. Ik baalde hier

natuurlijk behoorlijk van, omdat ik een beginnende verkoper ben.

Aangezien ik de pop nagekeken had voor ze de deur uitging en dit mij niet was opgevallen, keek ik hier van op.

(Maar ook ik ben niet feilloos en wilde het zo goed mogelijk proberen op te lossen).

Ik heb gereageerd, door voor te stellen, de pop op mijn kosten terug te sturen naar mij en bij terugkomst een

volledige terugbetaling te doen. Koper vond dit onvoldoende en reageerde met  een dreiging van een negatieve feedback, mits ik een vervangend lijf toe zou sturen.. Ik ben een particuliere verkoper en heb geen reserve poppenlijven of delen voorradig.

Nog voordat ik een vervolgantwoord kon geven, om tot een oplossing te komen, heeft koper de case gesloten en me een negatieve feedback gegeven.

Ik vind dat ik wel heel weinig tijd heb gehad om met koper tot een overeenstemming te komen de zaak op te lossen.

Ik zit hier ontzettend mee.

Iemand suggesties?

Bij voorbaat dank.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

negatieve feedback

Helaas, niets meer aan te doen...

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

negatieve feedback

Lees hier meer over je probleem.

"Beleid voor feedbackchantage".

Als je denkt, dat je negatieve feedback ten onrechte is en/of ere sprake is van chantage, zou ik kontakt met Ebay opnemen.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

negatieve feedback

je kunt de negatieve feedback in ieder geval van een commentaar voorzien:

Reply to Feedback received

Je wist je negatieve feedback misschien niet uit, maar het kan wel opluchten.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord