op 03-11-2013 16:48
Ik verkoop regelmatig internationaal op ebay.com en ebay.uk vanuit Turbo Lister. Sinds vandaag kan ik opeens niet meer uploaden en verschijnt er in Turbo Lister een bericht dat ik eerst de International Selling Agreement moet accepteren. Ik heb overal gezocht, ook in mijn ebay account in Nederland en USA, maar kan deze agreement nergens vinden en ook niet een protocol om hem te accepteren.
Wie weet raad? Alvast bedankt.
op 03-11-2013 22:37
Elke keer als eBay iets wijzigt wordt turbo lister een probleem.
Probeer eerst handmatig te listen.
op 04-11-2013 08:35
Dank voor de tip. Ik had al zo'n vermoeden. Als het probleem na een paar dagen niet verdwenen is zal ik eens handmatig listen.
Ik heb ook de hulpdienst van ebay.nl ingeschakeld...
op 04-11-2013 17:38
Inderdaad, hier volgt het antwoord van de ebay helpdesk.
Er wordt niet verteld waarom ik opeens weer accoord moet gaan, maar wel de oplossing....
Hartelijk dank voor uw e-mail, waarin u aangeeft dat u problemen ondervindt met het internationaal verkopen via Turbo Lister.
U schrijft dat u een melding krijgt dat u eerst akkoord dient te gaan met de International Selling Agreement voordat u kunt aanbieden.
Dit is op te lossen door eerst 1 aanbieding direct via de site aan te bieden. Omdat u hiermee automatisch akkoord gaat met de overeenkomst zult u daarna zonder problemen weer vanauit Turbo Lister aanbiedingen kunnen plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen.
Mocht u nog verder vragen hebben, dan kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen.
Ik wens u nog en fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Jan Bossinga
eBay Customer Support