Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Aanbiedingsbeperking Ebay

Ik ben al ruim een jaar gelimiteerd op Ebay.Heb sinds vorige maand weer advertenties op de Duitse Ebay kunnen plaatsen.Nu kan ik 'maar' 200 advertenties per kalenderjaar plaatsen tot 3500 euro.Ik zit al bijna aan dat bedrag en me advertenties zijn oo...

snap er niets van op ebay.de

Het volgende ik heb voor dagen terug wat items (ringen) op de duitse ebay gezet deze lopen vanovond afNou dacht ik zo dat ik dan naar voren zou schuiven van de pagina dus op 2of pagina3 omdat deze vandaag aflopen. Maar wat is nu het geval ik zie dat ...

Verkopers bescherming? Geweldig!

Verzend nooit anders als met een tracking nummer/aangetekend. Ik heb een object verzonden naar Israel, een mevrouw die al langer bij mij koopt.Enkele weken na het verzenden, nog niet aangekomen.Koper klopt aan voor haar geld retour, en maakt hier; zo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 312 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! verkoopniveau ondermaats

ik ben bezig mijn Duitse voetbalverzameling op de Duitse Ebay te verkopen.Het betreft relatief kleine bedragen. In 2012 zouden 12 zendingen niet zijn aangekomen; in 2013 staat de teller op 10.Ik houd van iedere zending een scan van de enveloppe achte...

'Ebay Global Shipping Program'

Voor een bestelling in de VS, ter waarde van $4,89 moest ik aan verzendkosten $17,49 betalen omdat de afhandelingen verliep via 'Ebay Global Shipping program'. Ik acht dit buiten proporties en verzoek U hier eens naar te kijken. Kennelijk kunnen verk...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 251 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Te bizar voor woorden!

Lang heb ik geen problemen gehad met eBay. Het kan natuurlijk ook niet anders of het moest er weer eens van komen.Wat is er gebeurt: Een koper uit Duitsland heeft op .de wat gekocht. Koper betaald niet en na 2 weken open ik een geschil. Koper markeer...

Auteurs met de meeste kudos