Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe gemakkelijk 1 land uitsluiten?

Beste, We hebben ondertussen te veel problemen met zendingen naar de 'Russische Federatie' gehad, dus ik wil dit land verwijderen uit de lijst met landen waar wij naar verzenden. Is er een manier om dit gemakkelijk te doen, of moet ik alle listings é...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 911 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Niet-bestaand adres PostNL

Ik heb vorige week een pakket verstuurd naar Duitsland via postNL. De tas is meer dan 500(!!!) euro waard. Nu staat er bij track&trace: 'Ze ding kan niet worden bezorgd, adres niet-bekend'. Heeft iemand dit weleens eerder gehad? Denken jullie dat het...

• 390 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Adres in de VS

Oke, dus je hebt minimaal 10 goede feedback in NL nodig om over de grens te mogen verkopen. Ondoenlijk natuurlijk, want geen hond kijkt hier op Ebay. Maar is het wel mogelijk om een adres (bijvoorbeeld een postbus) in de VS te gebruiken voor je accou...

Restrictie op internationaal verkopen onwerkbaar en onnodig, petitie !

Onlangs zijn de regels voor het internationaal verkopen aangepast. Mensen die voorheen in elk land konden verkopen kunnen dat in eens niet meer, 100 % scores jaren lang trouw gebruiker van ebay is niet belangrijk. Ik heb bijna 200 koopacties en 30 ve...

Ervaringen met 1 euro veilingen op ebay.de?

Wie heeft er ervaring met 1 euro veilingenop ebay.de Ik heb het nu zelf geprobeerd en mijn eerste ervaring is bar slecht. Alle producten zijn onder de inkoopprijs weggegaan en de meeste zelfs voor 1 Euro. Als ik kijk bij soortgelijke veilingen op eba...

• 516 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

geen podium via ebay voor antieke radio's, daarom wil ik ze in duitsland op

ja hier loop ik al een tijd tegenaan. Op een vergelijkbare nederlandse site , die veel groter publiek treft , kan ik nog wel eens een oude radio uit mijn verzameling slijten. Dus dacht ik , ik ga op Ebay.deutschland verkopen, mooi niet dus! Ondanks 1...

Auto verkocht aan ebayer zonder geldig adres

Net in 1 keer een mail gehad dat me auto die ik via ebay te koop had staan was verkocht, ik vertrouw het echter voor geen meter de beste man komt uit de UK en heeft zonder iets te vragen over de auto hem gekocht. Hij is pas lid sinds vandaag en bewee...

• 89 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Hoe kan ik Internationaal verkopen?

Hallo allemaal, Ik wil mijn producten graag op Ebay.uk e.d. maar ik krijg de melding dat ik eerst minimaal 10x positieve feedback moet hebben voordat ik daar vrijstelling voor krijg. Kan dit ook anders? Mijn producten worden op Ebay.nl haast niet bek...

• 322 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos