Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

een banknummer voor twee verkopers

hallo, kan ik niet een banknummer aan twee verkopers linken? ik probeer voor mn vriendin ook een ebay account aan te maken, maar ben echt al dagen bezig om een machtiging te laten activeren, gelukkig reageert ebay zelf ook niet op mijn mails dus daar...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 67 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Nieuwe tarieven postnl

Ik ben er pas net achter gekomen dat postnl niet alleen de tarieven per 2013 verhoogt maar ook dat voor sommige brievenbus post de aantal zegels ook veranderen. Verstuur zelf veel cd's en zit dan tussen de 100 en 250 gram Dit gaat Europees dus van 3,...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 195 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Limiet op internationaal verkopen

Hallo, Ik krijg sinds vanmiddag deze melding als ik advertenties op Ebay.de wilt plaatsen: Sie können Ihr Angebot aufgrund folgender Probleme nicht senden Sie haben Ihr Limit für den internationalen Versand erreicht Sie können auf jeder international...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1594 Weergaven
  • 61 replies
  • 0 kudos

Commissie kosten Ebay

Heb je recht op teug gave van de commissie kosten die je hebt betaald aan Ebay, als de klant de artikelen terug stuurt? Stel je verkoopt iets van 250 euro dan betaal je Ebay rond de 25 a 30 euro, en wat als de klant er op staat dat ze het hele bedrag...

Iets duurs verkopen en verzenden naar Rusland, is dat safe?

Een Russische koper mailt mij en wilt mijn aanbieding wel kopen. Ik las echter her en der dat de bestemming Rusland problemen kan opleveren. Ik las veel dat USA verkopers Rusische kopers zelfs helemaal mijden. Zijn hier mensen met goede of nare ervar...

Ongeduldige buitenlandse koper

Beste mede-eBayers, De laatste tijd ben ik zeer actief op eBay en dat bevalt me erg goed. Alleen heb ik nu een koper, door wie ik enkele vragen heb. Dit is de situatie: Een Australische koper kiest voor de goedkoopste brievenbusverzending. Nog geen 5...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 131 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Kan niet meer verkopen ebay.de

Na enkele geslaagde verkopen op ebay.de wou ik vandaag opnieuw een advertentie zetten op ebay.de Echter als ik ingelogd ben en naar het verkopers gedeelte ga, en een oude advertentie opnieuw wil plaatsen òf een nieuwe advertentie wil plaatsen, word m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 186 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos