op 26-08-2013 14:23
Ik ben al ruim een jaar gelimiteerd op Ebay.
Heb sinds vorige maand weer advertenties op de Duitse Ebay kunnen plaatsen.
Nu kan ik 'maar' 200 advertenties per kalenderjaar plaatsen tot 3500 euro.
Ik zit al bijna aan dat bedrag en me advertenties zijn ook bijna op.
Heb met Ebay contact opgenomen en lieten onderstaande mail achter:
Dank u wel dat u contact met ons hebt opgenomen in verband met de aanbiedingsbeperking op uw account daniel0108daniel.
Op dit ogenblik kunnen we uw verkooplimieten helaas niet verhogen. Neem contact met ons op 1/10/2013.
Dan kunnen we uw account opnieuw bekijken. We raden u aan om ondertussen een positieve verkoopgeschiedenis op eBay te blijven opbouwen in overeenstemming met ons beleid.
We begrijpen dat u misschien teleurgesteld bent over uw verkooplimieten. Toch hopen we dat u begrijpt dat alle beperkingen van accounts en aanbiedingen die door eBay worden opgelegd, zijn bedoeld om negatieve koopervaringen te vermijden.
Dus nu moet ik tot 1 september gaan wachten voordat ik weer een mail mag sturen zodat het zeker weer een maand kan gaan duren.
De 200 advertenties zouden verhoogd worden per kalendermaand, alleen geen idee wanneer die maand volgens Ebay is afgelopen.
Ook moet ik nu 0,40 cent per advertentie betalen terwijl dit gewoon gratis hoort te zijn.
Denk dat ik daar maar een nieuw topic over moet openen.
op 26-08-2013 14:35
Uw gebruikerservaring haalt vast de vijf sterren niet.
1/10/2013 is 1 oktober niet september.
Deze beperkingen behoren tot de best bewaarde geheimen van eBay.
Als u relatief weinig verkoopt is een enkele lage sterrenwaardering van een minder tevreden koper al genoeg om in de beperking te schieten. En dat u moet betalen is niet nieuw, eBay wordt inderdaad steeds duurder.
op 26-08-2013 14:38
Als ik bij mijn verkopersprestaties kijkt heeft alles de 5 sterren.
Excuus bedoelde inderdaad oktober.
Dan mag Ebay elke site gaan aanpassen want overal op internet staat dat de advertenties bij veilingen op de Nederlandse Ebay gratis zijn.
Hierover heb ik contact gehad met Ebay, alleen hebben ze me mail doorgestuurd naar een andere afdeling waar ik nog steeds antwoord op moet krijgen.
op 26-08-2013 14:41
Ik bedoelde niet uw verkopersprestaties maar uw eigen ervaring.
Als particuliere verkoper zou u niet betalen voor het plaatsen van items. Hieraan zijn veel voorwaarden gesteld, het zal daar dan niet onder vallen. Overigens vervalt per 11 september dit gratis plaatsen voor particuliere verkopers. U hebt dan geen probleem meer.
op 26-08-2013 14:45
Plaatsen op .com of .de is niet gratis.
op 26-08-2013 16:28
Vorige week kon ik advertenties op Ebay.DE plaatsen voor 0,10 cent voor bieden van 1 euro.
Tijdens het plaatsen van een aantal advertenties werd dit opeens 0,25 cent zonder dat ik ook maar iets invulde.
Op Ebay.NL was dit vorige week nog gratis, dus ik denk van nou op de duitse Ebay moet ik betalen ik ga op de Nederlandse verder.
Schijnt dat dat opeens 0,40 cent is geworden terwijl dat die paar minuten geleden ook nog gratis was.
Denk dat het ligt aan het maximum aantal advertenties dat je bijvoorbeeld boven de 150 advertenties meer kosten moet gaan betalen.
op 15-10-2013 22:07