annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Rubriek voor object, object niet internationaal te zien

Advertentie geplaatst op .nl, internationaal verzenden kunnen selecteren. Op .com en .co.uk ging dit niet wegens eerst 10 positief moeten halen.

Nu staat mijn advertentie in de rubriek Speelgoed en spellen > Puzzels met internationaal verzenden beschikbaar, maar als een kennis vanuit de UK gaat kijken vindt hij mijn advertentie niet terug in het toys and games - jigsaws and puzzles overzicht, TENZIJ hij echt gericht gaat zoeken op de basis .co.uk pagina, waar niemand dus gaat kijken. 

Het is toch raar dat hij hem WEL kan vinden als hij gaat zoeken zonder in een rubriek te gaan, maar als hij in rubrieken rondneust hem niet vindt. 

Hoe kan dit?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Rubriek voor object, object niet internationaal te zien

Sommige rubrieken zijn anders of hebben meer opties dan dezelfde rubriek in Nederland.

Ik heb hetzelfde.

Mijn sieraden staan op .de onder andere in de rubriek jugendstil. (antiek-antieke sieraden-sieraden naar periode- jugendstil)

Op de Nederlandse eBay bestaat die rubriek niet, de advertentie staat dan in een hele andere rubriek,

Voor mij maakt het niet uit omdat ik gericht ben op de Duitse markt.

Doel is om zo snel mogelijk die 10 feedbacks te halen en direct op de andere site's plaatsen.

Daarnaast kost het plaatsen in Engeland en Duitsland meer als in Nederland. Het is dus ook logisch dat de verkopers die deze kosten hebben betaald beter zichtbaar zijn.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord