Internationaal verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Internationaal verkopen - VS en Canada

Hallo allemaal, Ik heb een vijftal objecten in de vorm van gesealde cd/dvd's die ik internationaal wil aanbieden. De waarde ligt per stuk tussen de 40 en 60 euro. Ik heb eerder objecten in de EU verkocht met goede ervaringen maar nog niet overzee. Ik...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 400 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Ik wil graag wereldwijd verzenden

Hallo, Ik wil graag mijn objecten wereldwijd aanbieden. Kan iemand aangeven waar ik rekening mee moet houden? (verzendkosten, douanekosten, is het toegestaan enz.) Ik ben een beginnend verkoper en heb nog geen feedback opgebouwd, alleen feedback als ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 602 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Ebay Nederland waardeloos niet mee handelen

5 dagen gelden een vraag naar de help desk gestuurd maar natuurlijk geen antwoord echt waardeloos . In eerste instantie de duitse klantenservice gebeld da werd ik terminste direct geholpen , maar omdat ik in nederland ben ingeschreven met mijn bedrij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1598 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Ik wil een auto aanbieden in de usa

Hallo Ik heb een vraag mbt het verkopen van voertuigen.Is het ook mogelijk om auto's aan te bieden op ebay.com ipv nl?Het gaat voornamelijk om oldtimers die evt interesant zijn voor de amerikaanse markt. Met vriendelijke groet, Arno

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 202 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

internationaal verkopen rating van min.10, wat moet ik verkopen op ebay.nl?

hallo , normaal verkoop ik op ebay.com, maar plots zijn de regels weer eens verandert, nu moet ik eerst een rating van 10 sterren hebben, maar dat kan ik alleen op ebay.nl behalen maar de vraag is? wat moet ik verkopen op ebay.nl? de producten die ik...

adverteren op ebay.co.uk

kan iemand mij alstublieft vertellen hoe ik in godsnaam iets op www.ebay.co.uk te koop kan aanbieden. Ben zelf een zakelijke verkoper van onder andere antieke meubels wat ik in englang te koop wil aanbieden. Hoe ik het account aanmaak, de advertentie...

Auteurs met de meeste kudos