annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Royal Mail en PostNL hebben een dergelijke overeenkomst, alleen is PostNL (misschien gedwongen) nalatig. Ik vermoed zelf dat ze met de sinterklaas drukte interne pakketten van zakelijke afnemers (webshops e.d.) voorrang hebben gegeven. Maar goed het is inmiddels 11 december, op een gegeven moment kunnen ze het daar niet meer op gooien.. dan is het gewoon incompetentie.

Bericht 61 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Het is niet alleen uit Engeland, maar met post uit heel Europa is een grote bende bij postnl. Het inklaren lijkt de grote boosdoener. Vertraging is geen probleem bij mij, maar ik ben zo bang dat de zendingen niet meer gaan aankomen. Het vertrouwen in de post verdwijnt als sneeuw in de zon, en ik ben ook maar gestopt met het plaatsen van online bestellingen.

Bericht 62 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Same here ....... Is er een mogelijke oplossingen.

kunnen we zelf iets bijdragen  waardoor het beter gaat?

 

Bericht 63 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Het verhaal vanuit PostNL dat het door de douane komt is gewoon een smoes om hun eigen falen te verbloemen, ik heb nog met de douane gebeld om dit na te vragen, ik werd vriendelijk te woord gestaan en verteld dat pakketten uit het VK tot 1-1-2021 niet via de douane gaan maar rechtstreeks naar PostNL's eigen inklaring. Ik heb zelfs nog het telefoonnummer van deze afdeling gekregen, hier helaas geen gehoor.

Inmiddels al 10 dagen (sinds het in handen van PostNL is) geen update meer gehad.

Bericht 64 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Helaas heb ik precies het zelfde probleem.
Bericht 65 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik ook helaas. Zag dit topic dus maar aangehaakt. Mijn pakket vanuit de UK is op 26-11 aangekomen in NL. thats it. Zijn nu bijna drie weken verder en er volgt geen follow up met een nieuwe trace door een vervoerder (post nl?) Toch ongelofelijke trieste service alles bij elkaar? Indien het probleem is dat de pakketpost hier in NL door de douane wordt veroorzaakt is dat overmacht, maar Royal Mail en andere partijen kunnen toch overeenkomsten sluiten zodat pakketjes keurig worden bezorgt? Hier betaal je gewoon fors voor

Bericht 66 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Hoi,

 

Ik heb het zelfde nu. Pakje is twee weken geleden met Royal mail is naar  NL gekomen, sins die is sporloos.

Heb jij nog jou pakje kunnen ontvangen? Ik heb wel een zaak bij Post NL geopend maar of het goed komt , lijkt me sterk

Bericht 67 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ja echt waardeloos die Royal Mail. Bij mij is pakket nooit aangekomen terwijl hun tracking zegt dat pakket is aangekomen en voor getekend. Is niet waar en PostNL die het overneemt in NL kent de tracking code ook helemaal niet. Zelfs naar het lokale postnl punt geweest om te checken maar pakket is totaal onbekend. Verzender gaat het niet nog een keer opsturen  dus jammer dan. Nooit meer iets uit Engeland laten verzenden met de post is de les hieruit.


@jansentol  schreef:
Ja ook problemen. 2 pakketjes niet aangekomen. Vanuit Engeland wil men nu niet meer leveren. Snap ik. Wat een kloten zooi. Trouwens 1 pakket werd via frankrijk aan een oud omaatje in de Bijlmer in Amsterdam afgegeven. Nooit meer gezien

 

Bericht 68 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ja ook problemen. 2 pakketjes niet aangekomen. Vanuit Engeland wil men nu niet meer leveren. Snap ik. Wat een kloten zooi. Trouwens 1 pakket werd via frankrijk aan een oud omaatje in de Bijlmer in Amsterdam afgegeven. Nooit meer gezien
Bericht 69 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb ook grote problemen..... pakjes komen of niet of na weken vertraging aan....... postnl vertelde dat alle pakjes nu soms weken bij de douane op Schiphol blijven liggen totdat ze worden vrijgegeven aan postnl omdat engeland per 01.02.2020 geen lid meer is van de europeese unie. Je hoeft dit jaar nog geen invoerrechten te betalen maar alles wat binnen komt in Nederland wordt nu al streng door de douane gecontroleerd...... je kan beter niets meer bestellen in Engeland.... helaas....

Bericht 70 van 1.373
laatste antwoord