annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

25 juni bestelling gedaan via EBay, pakket zou uiterlijk 8 juli worden bezorgd, nog steeds niets ontvangen. Erg vervelend!

Bericht 71 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Heb in mei dit jaar een bestelling gedaan bij een bedrijf. Vervolgens hebben de 2 pakketten 3 weken in het depot gelegen bij RM via Parcell, waarna ze weer terug gestuurd zijn naar de afzender. Reden: zij konden mijn adres niet vinden. Nu wil de leverancier ze opnieuw versturen, maar de vraag is: wat is in Engeland een betrouwbaar bedrijf waarvan de pekkette wel aankomen in Nederland?
Mvg, Gertjan
.
Bericht 72 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

2 van de 5 bestellingen vermist waarvan 1 aangetekend is. Alles uit Engeland via Royal Mail. 

Bericht 73 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

 

5 packages lost since Dec 2019.

 

Track and traced parcels always arrive within 2 weeks without issue.

 

What is going on?

Bericht 74 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik merk dat de Royal Mail een netwerk aan kleine verspreiders gebruikt in Nederland. Sommige pakketjes zijn er binnen enkele dagen, maar bepaalde periodes per jaar duurt het gemakkelijk 5 a 6 weken voordat het er is.

 

Toevallig ook al deze maand extreem lang aan het wachten op een aantal pakketjes.

Bericht 75 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

4 pakketten vanuit Engeland verstuurd met Royal Mail, tussen 20 december en 14 januari, zijn allen (nog) niet aangekomen. Alleen een verzender kan een klacht indienen bij Royal Mail, krijg ik als reactie van Royal Mail. Ook is niet bekend wie verantwoordelijk is voor de aflevering in mijn gemeente van Royal Mail pakketten, dat schijnt vaak te wisselen. Eerder al twee keer mee gemaakt dat de pakketten voor mijn voordeur zijn gezet, terwijl er niemand thuis was Vrij hopeloos....

Bericht 76 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

3 brievenbuspakjes vanuit de UK achter elkaar NIET ontvangen (de afgelopen 5-6 weken). Nooit eerder problemen.... Ik baal als een stekker! Wat is er aan de hand??? 

Bericht 77 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Pakket op eBay gekocht 🙁 zou op 25-2-2020 geleverd zijn 🙁
Maar vandaag 9-2 -2020 nog steeds niets ontvangen /track en tracé /DHL niks gevonden 😫
Bericht 78 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

 
Bericht 79 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Sandd post is de vaste bezorger van UK post en bezorg hier 2 keer per week (di en vr.), hoewel sinds eind vorige jaar kwamen sommige van de iets dikkere brievenbus-bubbelenvelloppen (bluray-sets) die niet door de bus kan opeens met Postnl pakketpost met tracking!? Waarschijnlijk dat Sandd het druk? heeft en dan aan Postnl doorgegeven had.

 

Ik had in Okt 2017, 3 ongetrackbare brievenbuspakjes niet ontvangen, klacht bij Sandd ingediend, kreeg een datalijst van wat was bezorgd in dat periode en bleek wel bezorgd maar ik niet ontvangen heb.

Ze zullen dan die wijkbezorger in de gaten houden op meer klachten, thats it.

 

https://www.sandd.nl/klachtmelden/

Bericht 80 van 1.373
laatste antwoord