annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb helaas exact hetzelfde probleem. Mijn pakket is, volgens royal mail, overgedragen aan postnl. Ik wacht nu al 2 weken en nog niets onvangen. Ik vind persoonlijk vertraging niet erg, maar het gebrek aan informatie is echt belachelijk. Mijn royal mail tracking code wordt niet herkend bij postnl net als bij jullie.
Bericht 51 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.

Mijn pakketje is de 5e december in Nederland aangekomen, daarna DOODSTIL,

Nada niks,

Geen zoekmachine bij POST NL die het overneemt en RNcodes schijnen ze helemaal niet te kennen.

Dit wordt een mooi zootje.

In ieder geval moet iedereen die dit leest zorgen dat hij zijn papieren netjes op een rijtje heeft want straks komt er een of andere slimmerd die zegt "het lag in ons enytrepot depot en dat is niet Nederland en het moet dus nog ingevoerd worden want BREXIT bestaat nu wel "

Nou dan zijn de rapen gaar en kan POSTNL zich op gaan maken voor een enorme rechtzaak

Bericht 52 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ja, je kunt er van uit gaan dat deze pakketjes in Nederland zijn. Ze liggen vast op ‘een’ depot: PostNL en de douane wijzen met de vingers naar elkaar. Denk dat beide partijen goed weten waar ze mee bezig zijn. Gok dat ze het mensen in ongewisse laten een betere strategie vinden dan hun klanten helpen. 😉 Ik zou gewoon aansturen op een onderzoek: je schiet er tuurlijk niets mee op, maar je geeft er in ieder geval een signaal af. Misschien wil het helpen dat er bij veel onderzoeken ineens wel beweging in komt. Of ben ik daarmee te naïef, haha? 😉
Bericht 53 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik zit met hetzelfde probleem! Ook vanuit de UK besteld en tot op heden nog niets ontvangen. Trieste is dan ook nog dat het een kadootje is voor mijn nichtje voor de kerst. Is volgens het trackingnr op 23 November aangekomen in Nederland en daarna inderdaad totale stilte.

Dus als het goed is moet het bij post.nl zijn binnengekomen???

Bericht 54 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Idd. verwacht ook het een en ander uit UK. Op 26-11 in NL aangekomen volgens tracking, daarna totale stilte. PostNl doet helemaal niets. Ben niet de enige, familie van mij heeft dezelfde ervaring. Spullen uit UK met DHL binnen drie dagen bezorgd.

Bericht 55 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ook mijn pakketje van 25 november wordt nu onderzocht. Ik heb hetzelfde vermoeden als eikichi_otaru: dat komt vast in januari aan... inclusief btw en inklaringskosten.

Ook mijn pakketje is van waarde en verzekerd, dus ga denk ik dezelfde stappen doorlopen.

Misschien interessant om te weten: vorige week ontving ik na 8 weken wachten een drietal pakketten uit de UK. Deze zijn allen op andere data verzonden: zo’n twee weken uit elkaar. Het lijkt erop dat pakketten wekenlang worden opgespaard en vervolgens met batches worden doorgelaten. Had de hoop dat dit pakje er ook bij zou zitten, maar helaas. Volgende ronde in januari, denk ik dan.
Bericht 56 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ook bij mij wordt er nu een onderzoek ingesteld, de uitkomst hiervan staat natuurlijk al vast. Ik ga er nu van uit mijn pakket van november pas in januari te ontvangen, als ik hem uberhaupt nog ga krijgen. Is een verzekerde verzending met een waarde van zo'n €200,- dus ik ga zodra de benodigde termijn is verstreken direct een claim leggen bij Royal Mail.

 

Ondertussen heb ik net een zending vanuit Engeland binnen welke via UPS is verstuurd, was er met 2 dagen!

Bericht 57 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

mijn pakket , althans de status waar het nu zich bevindt, wordt onderzocht door Post.nl. Gezien het aantal klachten en de vertraging hoop ik maar dat door de combinatie black friday/sinterklaas/kerst alle Uk post vertraging heeft met verwerken. Ik wacht deze week nog even de mail of belletje van Post nl. af. Zo n pakket kan toch onmogelijk kwijtraken lijkt me, want voordat het traceerbaar wordt, zullen de pakketten uit verschillende landen e.d. gescheiden zijn . 

Ik vermoed idd post de prioriteit verlegt naar de grote webshops met contracten, daar wordt geld mee verdiend. Jij als particuliertje met je pakket wordt even op ''pauze'' gezet want minder belangrijk

Bericht 58 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Van mij pakket in Nederland aangekomen op 27-11. En dat is het dan...
Bericht 59 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ikzelf mis nu ook 2 pakketten uit Engeland. 1 sinds 2 weken en de ander 10 dagen. Geen tracking update. Helemaal niks.

 

Alle pakketten uit de rest van de wereld ontvang ik namelijk wel. Alleen Engeland falen ze keihard. Dit vind ik zeer apart.

DHL,DPD,Fedex,UPS Business as usual.

 

Heb wel een case openstaan voor beide pakketten. Maar resultaat uit het verleden bied geen garantie voor de toekomst.

Volgende keer DHL of andere vervoerder.

Verzond namelijk veel pakketten met PostNL . Maar dat is nu afgelopen. Dit was de druppel.

 

Bericht 60 van 1.373
laatste antwoord