op 12-07-2006 21:36
op 08-01-2021 19:57
Mijn pakket is ook te traceren tot aan Nederland en heb hiervoor al 2 keer een uur in de wacht gestaan bij post nl. Ik heb mijn gegevens door moeten geven aan PostNL.nl/bva deze had het ook over inklaringskosten terwijl mijn pakket op 31 december in Nederland was 😳
Nu ik hier zoveel herkenbare klachten lees, is het misschien een idee om Radar in te schakelen? Hoe meer hoe beter...
op 06-01-2021 12:56
Mijn 2e pakketje is vandaag ook geleverd, gewoon via de postbode ipv door pakketbezorger.
op 04-01-2021 21:08
Zit ook te wachten op 2 aankopen uit het vk. We praten over verzonden in de 2e week van december 2020. Bij de ne heb ik wel een track and trace maar die loopt al op 17 december dood. Het is jammer dat pakketverzenders weinig transparant zijn in ggeval van een opvolgende vervoerder......
op 04-01-2021 17:42
op 04-01-2021 15:52
Ik heb de PostNl app, en zocht gisteravond nog een keertje met mijn Royal Mail trace nummer. Deze vond ik opeens wel met status Gesorteerd en vanochtend gelijk bezorgd.
op 04-01-2021 12:28
04-01-2021 12:15 - bewerkt 04-01-2021 12:16
Mijn pakket van 27 november is vandaag bezorgd!
op 02-01-2021 20:34
via Paypal kan je een GESCHIL openen. dan krijg je je geld binnen 2 weken terug!!
op 01-01-2021 21:56
op 31-12-2020 11:50