annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??


@msentinelb  schreef:

Helaas nog geen reactie van PostNL. Je merkt dat de vele klachten allemaal individueel worden behandeld en ze niets willen loslaten over het daadwerkelijke probleem.

 

Nogmaals de oproep aan jullie om te reageren op https://twitter.com/maartenbaijs/status/1340593825715253248

 

 


Ik heb mijn trackingnummers ook via DM doorgegeven, nu krijg ik dit antwoord:

 

"Deze pakketjes lijken echter nog niet bekend te zijn bij ons. Ik vrees dat ik je daarom ook nog niet echt verder kan helpen. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Groetjes Thomas"

 

DAT IS HET PROBLEEM THOMAS!

Bericht 21 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Inderdaad, ze willen alles individueel oppakken. Niks zeggend onderzoekje aansmeren en ze hebben weer iemand een paar weken zoet.
Bericht 22 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Helaas nog geen reactie van PostNL. Je merkt dat de vele klachten allemaal individueel worden behandeld en ze niets willen loslaten over het daadwerkelijke probleem.

 

Nogmaals de oproep aan jullie om te reageren op https://twitter.com/maartenbaijs/status/1340593825715253248

 

 

Bericht 23 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb samen met de verzender mijn pakket als vermist opgegeven bij Royal Mail, contact met PostNL bereik je echt helemaal niks mee. Ik wordt nu al 4 weken aan het lijntje gehouden en geen enkele toezegging word nageleefd. Ze zijn alleen bezig met paniekvoetbal en schadebeperking en daarin is onze groep niet belangrijk genoeg dus hebben we het nakijken. Hier ben zelf inmiddel wel volledig van overtuigd.

 

Bericht 24 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Mijn pakket staat nog steed op royal mail dat het verstuurd is op10 dec.maar nu 2 wk later nog geen beweging op de post.nl app.

Zelfs met de royal mail app kun je door bewezen na hun partner(postnl).
Maar herkenen ze de track code niet.

WAAR IS MIJN PAKKET!? IN DE NOORDZEE DENK IK
Bericht 25 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

@maddison20 Ik heb geen idee of het echt 'los' is gekomen, want ondertussen is de status sinds 16 december "Zending wordt bezorgd op PostNL-punt" volgens de internationale tracking site van PostNL https://www.internationalparceltracking.com
En volgens de app van PostNL "Bezorgtijd onbekend". Terwijl die laatste een paar dagen geleden een datum van 22 december had.

En of dit de manier is om je pakket weer in bewing te krijgen is dus niet te zeggen. Ik kan wel iedereen aanraden om geen inklaringskosten te betalen, omdat het klip en klaar op de website van de overheid staat vermeld dat dat niet hoeft voor pakketten binnen de EU.
Ik heb ondertussen wel een standaard antwoord van iemand van PostNL via klachtenkompas.nl
Volgens haar moet ik maar betalen en dan bezwaar indienen. Waarbij er direct werd aangegeven dat alleen de BTW teruggevraagd kan worden, niet de kosten voor opslag, administratie en behandelingskosten. Bij mij is de BTW ongeveer €12,- en de €13,- voor de overige kosten die ik dus niet zou kunnen terugvragen.
Komt daar nog bij dat het bezwaar proces normaal al minimaal 2 maanden in beslag neemt werd aangegeven.

Als ik mijn pakket überhaupt nog af kan gaan halen, dan neem ik een printje mee van https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/brexit/vraag-en-antwoord/invoerrechten-bij-aankoop-uit-vere... mee neem. Die ga ik dan zonder discussie overhandigen en neem mijn pakket mee zonder ook maar een Euro te betalen.
Bericht 26 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Mijn pakket van Royal mail uit de uk is na een maand wachten vandaag gelukkig aangekomen. Ik hoop voor iedereen dat zijn / haar pakket uiteindelijk ook aankomt
Bericht 27 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Joepie, mijn trace informatie staat nog stil en ik ben ook niet thuis maar hopelijk dan volgende week twee pakketjes voor mij
Bericht 28 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Mmm, interessante materie.

Ikzelf heb net een uur gebeld met Douane en een ander douanekantoor hier in Breda om het volgende. 

 

Pakket besteld 20e Dec en alles is in orde gemaakt voor shipment en dus ook mijn aankoop afgeschreven van mn creditcard. Logisch, geen probleem. Enkele dage later is er een probleem met de vervoerder uiteraard en worden de pakketen niet bij de handelaar opgehaald door de transporteur voor verzending. Netjes emails heen en weer maar ook mijn vraag aan hen wanneer ze dan verwachten dit te kunnen aanbieden aangezien we vanaf de Brexit, dus 1januari2021, invoerrecht en belasting ed moeten betalen.

Nieman heeft er antwoord op. De een denkt dat de datum van binnenkomst in NL wordt gehanteerd, de andere denken dat er een overgangregeling zal komen. Een ding was duidelijk, je zult eers alles moeten betalen en daarna bewaar indienen.

Zoals het er nu voorstaat is dit er lastig te besluiten wat te doen. Ik weet dus dat het problemen kan geven, maar ik ben ook bang dat bezwaar niets uithaald gezien het feit dat mijn onderzoek zo vaag was dat ik de risikoafweging zelf had kunnen maken...

 

Kortom, dit gaat niet alleen voor mij maar voor heel veel mensen een probleem geven. Ik wens iedereen heel veel succes toe met deze issue.

 

Fijne dage allen

Groet

Fuelflow

Breda

Bericht 29 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

De pakketjes zijn in beweging! Zonder enige update van de tracking (code is nog steeds onbekend), stond de postbode zojuist voor de deur met mijn pakketje!
Bericht 30 van 1.373
laatste antwoord