heb hier wel iets heel geks meegemaakt nl:
heb in juni iets gekocht in engeland, rond 3 juni verstuurd geworden. nu duurde het me toch iets te lang dus belde vandaag even selektvracht hoe het nu stond.
eerste telefoontje naar klantenservice: pakkete is 12 nov aangekomen bij servicepunt baarlo (woon zelf in venlo, ach ja) dus ik het nummer gekregen en bellen: sorry meneer maar dan moet je bij servicepunt venlo zijn?
nr gekregen ik bellen: nee meneer wij hebben geen pakketje voor u met een chagrijnige stem?
tweede telefoontje klantenservice ander mens eraan: ohhh ik zie dat het pakketje retour is gezonden en op het moment bij afdeling retouren ligt, ik: moet een pakket niet eerst aangeboden worden voor hij terug gestuurd wordt? vrouw: normaal wel ja maar er gaat nu eenmaal wel eens iets fout, ik : mag ik dan het nummer van afdeling retouren, vrouw: dan moet je de verzender vragen om een procedure te starten om het pakketje terug te vinden, ik: geef mij nu maar gewoon het nummer van retouren diegene die het verstuurd heeft zit op het moment in afghanistan (echt waar, kennis van mij), vrouw: ik zal even voor u kijken 1 min 2 min 7 min verder: meneer bedankt voor het wachten ik heb net even met een collega gepraat die er meer verstand van heeft en het gaat hier om een pakketje dat u zelf retour heeft gezonden? dus dat pakketje waar u het over heeft is niet bij ons aangeboden?
ik weer even rond bellen niks geen geluk
derde keer klantenservice krijg nu een man eraan:
mag ik u gegevens, hmmmm hmmmm ok, het enige pakketje dat ik in de computer zie staan is een binnenland zending die op 12 nov bij een servicepunt is afgehaald door u?
snapt iemand van jullie hier nog iets van is allemaal binnen een tijdsbestek van 3 uur, eerst was het pakketje er stond zelf engelse beschrijving bij, toen was hij retour en toen was het ineens een binnenland zending.
wordt ik nu voor de gek gehouden door dat super ohh zo goeie selektvracht of proberen ze hier een fout in de doofpot te stoppen??????