annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

ladydi0_5
Community-lid
Op maandag 3 november heb ik een bericht ontvangen dat mijn gewonnen en btaalde item "Your eBay item has been shipped".

Tot op heden nog niets ontvangen, vandaag op 28 november.

Heb al contact gehad met de verkoper uit Engeland en die zegt dat het onmiddelijk is verzonden.

Nu hoop ik dat vóór zaterdag 6 december binnen is, aangezien mijn dochtertje dan jarig en is, en het item dus haar verjaardagscadeau is..?:|

Is het slim om inderdaad een mail te sturen naar Royal mail nederland?
Bericht 681 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb nooit problemen met pakjes uit Engeland want ik laat gewoon geen pakjes uit Engeland komen.
Als ze me pakjes gaan sturen, ook uit Engeland, even goede vrienden.
Bericht 682 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

slaapmarkt
Community-lid
Ik denk niet, Europa bestaat vooral uit uitgerangeerde onbenullen die belangetjes van multinationals behartigen, die hebben schijt aan de burgers (behalve een korte periode voordat er gestemd moet worden).
De Nederlandse politici lopen daarbij aan de leiband. Wie is er eigenlijk in de NL regering belast met oa de post, die staatssecretaris Huizinga? Bel haar eens ;-)

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 683 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

rolacaster-noize
Community-lid
Tja helaas herken ik dit probleem ........
Ik woon een beetje buiten af maar TNT komt hier altijd keurig aan de deur en krantbezorging geschied in een speciale open bus alleen bestemd voor die krant en niet voorzien van enige adresherkenning.
Ik heb een maand of drie geleden een pakketje (brievenbuspost, kleine bubbel envelope) uit Engeland laten komen dit werd bezorgd in die voor de krant bestemde brievenbus deze bezorger is een carriere als helderziende misgelopen Wink.
De 2e keer dat ik een zelfde soort pakketje bij hetzelfde bedrijf bestelde is het na ruim een maand nog steeds niet aangekomen. In overleg met de leverancier hebben we nu opnieuw het item verstuurd maar dan met de extra optie (3,5 GBP) Track en Trace , inmiddels ben ik er achter dat Track en Trace niet verder gaat dan tot aan de oversteek naar Nederland en dan weet niemand meer waar het pakketje is. Ik vind dit ongelofelijk dat je dus een betaalde opdracht krijgt en deze dus niet volledig uitvoert danwel controleert.
Wanneer was de laatste keer dat u of ik niet verantwoordelijk waren voor onze eigen daden ????????????
Oh ja Track en Trace is wel ergens goed voor ....... de leverancier hoeft geen 4 tot ..... weken te wachten op de uitbetaling van zn claim .... nou daar mag ik dan voor betalen, terwijl het mij zo simpel lijkt .... ik bestel iets, betaal het en vervolgens krijg ik het bestelde niet ..... je zou toch zeggen meteen je geld terug !
neeeeeee dus wachten tot Royal Mail de claim heeft betaald
Inmiddels zit ik ook al een maand te wachten op een pakje uit Amerika
wie weet alweer een verhaal ?!
Maar wanneer gaat nu eindelijk iemand eens iets doen aan deze naar mijn mening enorme misstand bij pakketbezorging.
Bericht 684 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

slaapmarkt
Community-lid
Deze puinzooi werd mede mogelijk gemaakt door de verdeel-en-heerspolitiek van Europa met zijn geleuter over markten vrij geven die eigenlijk nutsvoorzieningen (zouden moeten) zijn, net als bij de levering van water en energie of de zorg.
Alles wordt duurder en de kwaliteit is dramatisch gedaald.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 685 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

jellemulder83
Community-lid
heb hier wel iets heel geks meegemaakt nl:

heb in juni iets gekocht in engeland, rond 3 juni verstuurd geworden. nu duurde het me toch iets te lang dus belde vandaag even selektvracht hoe het nu stond.

eerste telefoontje naar klantenservice: pakkete is 12 nov aangekomen bij servicepunt baarlo (woon zelf in venlo, ach ja) dus ik het nummer gekregen en bellen: sorry meneer maar dan moet je bij servicepunt venlo zijn?
nr gekregen ik bellen: nee meneer wij hebben geen pakketje voor u met een chagrijnige stem?

tweede telefoontje klantenservice ander mens eraan: ohhh ik zie dat het pakketje retour is gezonden en op het moment bij afdeling retouren ligt, ik: moet een pakket niet eerst aangeboden worden voor hij terug gestuurd wordt? vrouw: normaal wel ja maar er gaat nu eenmaal wel eens iets fout, ik : mag ik dan het nummer van afdeling retouren, vrouw: dan moet je de verzender vragen om een procedure te starten om het pakketje terug te vinden, ik: geef mij nu maar gewoon het nummer van retouren diegene die het verstuurd heeft zit op het moment in afghanistan (echt waar, kennis van mij), vrouw: ik zal even voor u kijken 1 min 2 min 7 min verder: meneer bedankt voor het wachten ik heb net even met een collega gepraat die er meer verstand van heeft en het gaat hier om een pakketje dat u zelf retour heeft gezonden? dus dat pakketje waar u het over heeft is niet bij ons aangeboden?
ik weer even rond bellen niks geen geluk

derde keer klantenservice krijg nu een man eraan:
mag ik u gegevens, hmmmm hmmmm ok, het enige pakketje dat ik in de computer zie staan is een binnenland zending die op 12 nov bij een servicepunt is afgehaald door u?

snapt iemand van jullie hier nog iets van is allemaal binnen een tijdsbestek van 3 uur, eerst was het pakketje er stond zelf engelse beschrijving bij, toen was hij retour en toen was het ineens een binnenland zending.

wordt ik nu voor de gek gehouden door dat super ohh zo goeie selektvracht of proberen ze hier een fout in de doofpot te stoppen??????
Bericht 686 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

nbeerens87
Community-lid
Als ik dit allemaal vantevoren had gelezen had ik nooit mijn pakketje besteld uit the UK...

Na lang zoeken op internet had ik op 23 Oktober 2008 een dvd box gewonnen. Het was geen probleem dat ik wat later betaalde: ik had nog niet genoeg geld op mijn PayPal rekening staan.

28 Oktober had ik betaald. De verkoper had het pakket vervolgens diezelfde dag op de post gedaan. Hij vertelde mij dat het zeker een week tot 3 weken kon duren voordat het pakketje binnen zou komen.

Ik ben inmiddels 22 dagen verder en heb nog steeds niks ontvangen. Ik had aan de verkoper gevraagd of hij misschien hier wat meer van af wist. Hij zou gisteren ochtend naar het postkantoor gaan om na te vragen wat er aan de hand is. Ik heb overigens nog niks van hem gehoord.

Wat nou als ik echt niks ontvang? Kan ik via eBay of PayPal regelen dat ik mijn geld terug krijg of kan ik niks verwachten?


Bedankt trouwens dat alle ervaringen worden gedeeld. Doet me toch een beetje geruststellen wat betreft de levering uit Engeland...
Bericht 687 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Een beetje laat deze mail van parcelforce,maar de (boven) genoemde informatie kan kan makkleijk zijn,voor een ieder die dit overkomt.
Bericht 688 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Once a parcel has left the UK, it is handed over to our European partners, GLS. Their Customer Service Representatives will be able to deal with your enquiry and GLS can be contacted via their website www.gls-holding.com or on telephone number 0900111660.

Please quote the following parcel number in all contact with GLS 982646xxxxxx.

I am sorry I am unable to provide any further information at this stage, but I can assure you that GLS will do all they can to resolve this matter for you as soon as possible.

Kind regards



Vicky Wilson
Parcelforce Worldwide
Customer Service Email Team


If you require further assistance, please contact us at: parcelforce@parcelforce.co.uk
Our hours of business are Mon to Fri: 8am to 7pm and Sat 8.30am to 12.30pm.

This email and any attachments are confidential and intended for the addressee only. If you are not the named recipient, you must not use, disclose, reproduce or distribute the contents of this communication. If you have received this email in error, please contact the sender and then delete this email from your system.

Parcelforce Worldwide is a trading name of Royal Mail Group plc.
Registered in England and Wales. Registered number: 4138203. Registered office at 148 Old Street, London, EC1V 9HQ.
Bericht 689 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

gerrutcamaro
Community-lid
heb je nog mazzel, gls is nl heel snel met retour sturen...
Bericht 690 van 1.373
laatste antwoord