wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-07-2006 21:36
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-01-2021 19:57
Mijn pakket is ook te traceren tot aan Nederland en heb hiervoor al 2 keer een uur in de wacht gestaan bij post nl. Ik heb mijn gegevens door moeten geven aan PostNL.nl/bva deze had het ook over inklaringskosten terwijl mijn pakket op 31 december in Nederland was 😳
Nu ik hier zoveel herkenbare klachten lees, is het misschien een idee om Radar in te schakelen? Hoe meer hoe beter...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 06-01-2021 12:56
Mijn 2e pakketje is vandaag ook geleverd, gewoon via de postbode ipv door pakketbezorger.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 04-01-2021 21:08
Zit ook te wachten op 2 aankopen uit het vk. We praten over verzonden in de 2e week van december 2020. Bij de ne heb ik wel een track and trace maar die loopt al op 17 december dood. Het is jammer dat pakketverzenders weinig transparant zijn in ggeval van een opvolgende vervoerder......
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 04-01-2021 17:42
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 04-01-2021 15:52
Ik heb de PostNl app, en zocht gisteravond nog een keertje met mijn Royal Mail trace nummer. Deze vond ik opeens wel met status Gesorteerd en vanochtend gelijk bezorgd.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 04-01-2021 12:28
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
04-01-2021 12:15 - bewerkt 04-01-2021 12:16
Mijn pakket van 27 november is vandaag bezorgd!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-01-2021 20:34
via Paypal kan je een GESCHIL openen. dan krijg je je geld binnen 2 weken terug!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 01-01-2021 21:56
Ik heb mijn pakket 31 december nog op kunnen halen, maar ik moest wel de onterechte inklaringskosten betalen. De medewerkers van het Postnl punt van de Jumbo konden er ook helemaal niets aan veranderen en ik moest betalen om mijn pakket mee te krijgen. Er zijn wel 3 medewerkers aan te pas gekomen! Als ik niet zou betalen dan zou het pakket na 7 dagen weer retour afzender gaan.
Vervolgens missen de formulieren met kosten specificatie en bezwaar ook nog eens. Lekker dan, dat is zeker met voorbedachte rade gedaan.
De paketten zijn dus wel gewoon te vinden en het is overduidelijk dat er wat aan de hand is wat het daglicht niet kan verdragen. Of Postnl onder een hoedje speelt samen met de douane is nog de vraag. Op dat punt is het in ieder geval behoorlijk duister.
Ik ga in ieder geval via meerdere wegen Postnl aansprakelijk stellen en de volle 100% van de onterechte betaalde inklaringskosten terug eisen. In ieder geval via de standaard bezwaar route van PostNL en daarnaast zat ik te denken aan een ingebrekestelling. Als er nog andere goede ideeën zijn verneem ik dat graag. Misschien mijn hele verhaal doorspelen naar de Media. Of officieel aangifte doen van diefstal/oplichting, want dat is het overduidelijk.
Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat PostNL uiteindelijk meer kosten maakt dan ik als ze niet willen meewerken. Verschuilen achter de Corona en Kerst drukte gaat ze ook niet meer helpen. Eens kijken wie er dan aan het kortste eind gaat trekken.
Voorheen werden al mijn pakketten uit het VK behandeld/bezorgd door DPD. Nooit problemen mee gehad. En die ene keer dat PostNL het verwerkt is het een grote ellende.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 31-12-2020 11:50