annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Het is weer hopeloos,21 juni is er een pakje verstuurd vanuit Wrexham.Nog niet bij mij gearriveerd!!


Maar,Hongkong gaat nu weer goed,3 dagen.


Zucht:_|


Vanwege de enorm hoge priority verzendkosten uit de U.S.A koop ik daar al veel minder.


Gewoon maar stoppen met verzamelen!?


8-7 Het is binnen!!!Selectmail had het half in de brievenbus gepropt.


Mijn verzamelwoede is aan het bekoelen.

-- Bewerkt door 035anja035 op 8 Jul 2011 15:57 CEST
Bericht 201 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb ook problemen met pakketjes uit Engeland. Ik heb de laatste maanden (vanaf januari) ook niks meer besteld. Nu heb ik echt zeker 40/50 dingen uit Engeland besteld en vooral make-up. Ik had er even niet bij nagedacht maar hoop echt dat ik alles netjes krijg.


In de tijd dat ik zoveel bestelde kreeg ik of de pakketjes niet, of open gemaakt.


Ik heb in die maanden zeker 5/6 lege enveloppen binnengehad waar gewoon een scheur in zat en de make-up uit gehaald was.


Er zit iemand bij de Engelse post die spullen jat denk ik aangezien ik het verder nog nergens heb meegemaakt.

Bericht 202 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

Het is zoals ik al eens eerder heb gepost een verschrikking met pakjes uit de UK ze komen niet of veel te laat aan, wat helemaal al te denken geeft is dat pakjes uit de USA eerder arriveren dan pakjes uit de UK, ik had laatst op dezelfde dag iets gekocht in de UK en de USA, het pakje uit de USA was er al na 9 dagen het pakje uit de UK deed er bijna 3 weken over, wat ook niet duidelijk is is dat wie er verantwoordelijk is voor de bezorging in NL de meeste komen binnen via de TNT post andere weer via selectvracht en daar wringt hem de schoen ben ik bang! die pakjes komen met grote vertraging binnen of komen helemaal niet, als ik iets ontvang via TNT dan is dat vaak binnen 10 dagen.



Ik heb selectvracht al menig maal gemaild maar men zegt dat ik maar contact moet opnemen met Royal Mail, ook dat heb ik gedaan maar u raad het al die kunnen ook niets voor je doen, zij hebben alleen overzicht op wat binnenkomt via TNT (blijkbaar).



Kleine postbusverzendingen komen al heel lang niet meer binnen ik vraag dan ook altijd aan de verkoper het in een klein pakje te versturen, ik betaal dan liever wat meer voor verzending want dan heb ik meer kans dat ik het binnen krijg!

Bericht 203 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Helaas heb ik ook slechte ervaringen met de Britse post.


2 pakketbrieven die "al" na ruim 3 weken bezorgd werden.


Vervelend ook voor de verkopers,die het al vervangen hadden.1 brief kwam toen ineens binnen 3 dagen aan.


Ook een pakket uit Schotland is spoorloos en vervangen.Het rare is dat  de brieven en het pakket door part.bezorgers van selectmail met eigen autos worden gebracht.


Nu is er weer een nieuw bedrijf bij,dus wie maakt wat weg!X-(

Bericht 204 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

redelmo2
Community-lid

Ook ik ben al heel veel pakjes kwijt geraakt vanuit de UK. De afgelopen maand heb ik meer paypalclaims moeten starten als dat ik pakjes ontvangen heb. Inderdaad meestal kleine pakjes zoals armbandjes e.d. Je merkt ook steeds meer weerstand vanuit Ebay.co.uk om nog naar nederlandse adresssen te sturen. Ik snap ook niet hoe het mogelijk is dat een track and trace van RM niet gewoon tot aan onze voordeur kan gaan, wat zegt dan zo'n code als het stopt bij de grens? Ik woon in een flat op 13 hoog en tref herhaaldelijk selectvracht pakketjes gewoon voor de deur aan...eerst dacht ik dat buren het misschien aan gepakt hadden maar laatst zag ik heel toevallig iemand iets voor mijn voordeur neerleggen. Toen ik buiten ging kijken waren het twee pakketjes. Er was niet eens aangebeld??? De man was al in de lift dus ik kon hem alleen maar beneden naar zijn selectvracht autootje zien lopen. Daar wordt ik ook niet vrolijk van. Het zou dus fijn zijn als er aandacht voorkwam en  naar een oplossing toegewerkt kon worden. Dit kost handen vol geld.

Bericht 205 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Wat je nog kan doen is een klacht indienen over de bezorging bij http://www.rm-nl.nl


Zij regelen de zendingen vanuit Engeland in Nederland.



Bericht 206 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

stephanthecollector
Community-lid

Je hebt de verkoper dus zijn zin gegeven en het geschil gesloten, nu kun je dus fluiten naar je pakket en je geld, de volgende keer gewoon een claim starten wegens een niet ontvangen object en je van bedreigingen niets aantrekken, het enige wat je nu nog kunt doen is een gepeperde feedback achterlaten(rood) en de eventuele dreigmails doorsturen naar ebay(uk)


Contact opnemen met TNT heeft geen zin want je hebt geen verzendgegevens.



Nu kan het best zijn dat het pakje alsnog aankomt want het gebeurt wel vaker dat er een paar weken overheen gaat maar ik geef je weinig kans.



Dus een rode FB geven en het verder maar vergeten meer kun je helaas niet doen.

Bericht 207 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

jnederpel
Community-lid

Goede dag,


Ik heb dus ook mijn eerste probleem met verzending vanuit Engeland. Het netjes betaald via Paypal en toen maar wachten maar niks. Nu wacht ik vanaf 31 mei en heb toen maar contact opgenomen met de verkoper.


Deze kon me dus vertellen dat het regelmatig voorkomt en dat ik maar een andere manier had moeten op vragen voor het verzenden?


Wel wilde deze een klacht indienen bij de Engelse post maatschappij.


Een geschil ingediend bij Paypal en ja hoor ik word min of meer bedreigt door de verkoper.


Het geschil maar gesloten want ik heb hier totaal geen trek in. Maar ja na het geschil wil de verkoper  niets meer voor mij doen en reageert niet meer op mijn mails.


Bij wie moet ik nu beginnen?


Bij de TNT?


Ik heb geen track en trace alleen een bon van de verzending en daar staat wanneer deze verzonden is en waar naar toe.


Overigens heb ik een pakketje besteld Hong Kong en deze komt ook niet aan.


Wie o wie heeft tips bij welke instantie te beginnen???


Wel waren de andere bestelde objecten vebazend snel binnen. Zowel uit Engeland en Hong Kong.


Maar als dit een trend wordt dan ben ik snel klaar met Ebay.

-- Bewerkt door jnederpel op 19 Jun 2011 8:11 CEST
Bericht 208 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik bestel ook regelmatig iets uit engeland "normale" post wordt keurig binnen een week door Post NL bezorgd.


Maar de pakketjes die worden aangemerkt als Small-packet, voordeliger voor de verzender, dan gewone post. Worden afgeleverd met een personenauto (Selectvracht?) en daar moet ik meestal 2-3 weken op wachten. Alle enveloppen hebben één sticker gekregen waarop staat: bin 105 Afv: NS PVS7 en dan een id nummer.


Dit vindt ik schandalig lang en ik vind eigenlijk ook niet dat dit kan voor post uit een buurland.


Alhoewel de portokosten voor deze kleine pakketjes ook schandalig laag zijn.

Bericht 209 van 1.373
laatste antwoord

Re: wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

isidorac
Community-lid

Pakketje besteld voor 5 GBP. Is via Parcel Force verstuurd vanuit Engeland en dan via GLS (NL) binnen 2 dagen thuis... Dus ja het kan wel !

Bericht 210 van 1.373
laatste antwoord