- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-06-2011 09:57
Ook ik ben al heel veel pakjes kwijt geraakt vanuit de UK. De afgelopen maand heb ik meer paypalclaims moeten starten als dat ik pakjes ontvangen heb. Inderdaad meestal kleine pakjes zoals armbandjes e.d. Je merkt ook steeds meer weerstand vanuit Ebay.co.uk om nog naar nederlandse adresssen te sturen. Ik snap ook niet hoe het mogelijk is dat een track and trace van RM niet gewoon tot aan onze voordeur kan gaan, wat zegt dan zo'n code als het stopt bij de grens? Ik woon in een flat op 13 hoog en tref herhaaldelijk selectvracht pakketjes gewoon voor de deur aan...eerst dacht ik dat buren het misschien aan gepakt hadden maar laatst zag ik heel toevallig iemand iets voor mijn voordeur neerleggen. Toen ik buiten ging kijken waren het twee pakketjes. Er was niet eens aangebeld??? De man was al in de lift dus ik kon hem alleen maar beneden naar zijn selectvracht autootje zien lopen. Daar wordt ik ook niet vrolijk van. Het zou dus fijn zijn als er aandacht voorkwam en naar een oplossing toegewerkt kon worden. Dit kost handen vol geld.