- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-06-2011 12:04
Het is zoals ik al eens eerder heb gepost een verschrikking met pakjes uit de UK ze komen niet of veel te laat aan, wat helemaal al te denken geeft is dat pakjes uit de USA eerder arriveren dan pakjes uit de UK, ik had laatst op dezelfde dag iets gekocht in de UK en de USA, het pakje uit de USA was er al na 9 dagen het pakje uit de UK deed er bijna 3 weken over, wat ook niet duidelijk is is dat wie er verantwoordelijk is voor de bezorging in NL de meeste komen binnen via de TNT post andere weer via selectvracht en daar wringt hem de schoen ben ik bang! die pakjes komen met grote vertraging binnen of komen helemaal niet, als ik iets ontvang via TNT dan is dat vaak binnen 10 dagen.
Ik heb selectvracht al menig maal gemaild maar men zegt dat ik maar contact moet opnemen met Royal Mail, ook dat heb ik gedaan maar u raad het al die kunnen ook niets voor je doen, zij hebben alleen overzicht op wat binnenkomt via TNT (blijkbaar).
Kleine postbusverzendingen komen al heel lang niet meer binnen ik vraag dan ook altijd aan de verkoper het in een klein pakje te versturen, ik betaal dan liever wat meer voor verzending want dan heb ik meer kans dat ik het binnen krijg!