annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

kevinwagenaar
Community-lid
op 11 juni dvd besteld. Is niet aangekomen. Op 11 juli een replacement gestuurd en is ook niet aangekomen. Dan maar terugclaimen via paypal. Heb wel de brief gekregen om te tekenen voor het vermissen van het origineel.
Bericht 761 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

emmy52121
Community-lid
Ik heb ook nog steeds mijn pakketje uit Groot-Brittannie niet ontvangen. Volgens de verkopen heeft hij 'm op 9 juni verstuurd (nu 14 juli). Dat is dus zeker gewoon pech hebben. Ik wou dat ik dit forum eerder was tegengekomen.
Bericht 762 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

dag,
ja ook van mij is een pakketje uit engeland ,gepost op 12 juni , nog niet aangekomen,normaal doet het via de "fast way"een dag of 3 over , nu nog steeds niets , vreemd nog niet eerder meegemaakt, toevallig dat het nu om de zelfde datum gaat?..ja ik heb een track/trace nummer maar dat geeft alleen Holland aan, schiet niet echt op..post is ook erg behulpzaam..tja meneer, ik weet het ook niet...( dat wist je al voordat je haar zag...)
u moet toch echt in engeland zijn...zucht...
we wachten nog even......
Bericht 763 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

slaapmarkt
Community-lid
spam16

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 764 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

slaapmarkt
Community-lid
zegelman1852 (5) maak je niet zo druk!

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 765 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

zegelman1852
Community-lid
@606
who cares?
Bericht 766 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

slaapmarkt
Community-lid
606

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 767 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

gerrutcamaro
Community-lid
altijd op tijd claimen, maar de 30 dagen periode is nog niet voorbij, dus je kan nog wat geduld op proberen te brengen, vraag anders eens of de verkoper de tracking code wel kan gebruiken om de locatie van het pakje te achterhalen, hij is degene die kan klagen bij het postkantoor
Bericht 768 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

joosje84
Community-lid
Ik heb 1 juni betaald via Paypal voor een playstation uit Engeland, en volgens de verkoper is deze op 5 juni verstuurd. Ik heb er een trackingnummer bijgekregen. Maar op de site van UK post office kan ik wel het nummer invullen, maar op welke manier ik het ook probeer, hij vind het pakketje niet.
Als ik de berichten hier zo lees kan het ontvangen van een pakket uit Engeland wel een tijdje duren. Ik las op de site van Paypal dat je via kopersbescherming een claim kan indienen, om het geld terug te krijgen, mits je dit binnen 30 dagen na betaling doet. Nu twijfel ik niet echt aan de integriteit van de verkoper, maar zal ik gewoon langer afwachten of toch een claim indienen, teneinde mijn geld terug te krijgen?
Bericht 769 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

moremusicneeded
Community-lid
Aan Zuli.inc.

En dat is nou wat er gebeurt, er wordt post gejat, hoogstwaarschijnlijk bij het distributiecentrum van Royal Mail Netherlands na binnenkomst in Nederland.

Mailen naar hen is de beste optie, dien een klacht in.

Mag ik vragen om wat voor inhoud het gaat? CD's?
Bericht 770 van 1.373
laatste antwoord