annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Ik zit ook al 3 weken te wachten op 2 enveloppen uit Engeland. Is er een reden dat dat zo lang moet duren?? Wat is er aan de hand met de post daar?
Bericht 771 van 1.373
laatste antwoord

De post uit de UK is gewoon een ramp, eerst was het netjes binnen 1 week binnen. Tegenwoordig moet je minimaal 3 tot 4 weken wachten... 😞
Bericht 772 van 1.373
laatste antwoord

GOED verpakken dus, zoals een koper ook mag verwachten!

Cor

Cor

Bericht 773 van 1.373
laatste antwoord

met plakband is inderdaad ander verhaal
Bericht 774 van 1.373
laatste antwoord

waarom niet?

jarenlang gedaan, altijd goed aangekomen, wel verpakt in een stukje strokarton en goed met plakband vastgezet.

het Nederlandse vingertje

Bericht 775 van 1.373
laatste antwoord

reactie op

"En voor hen die geen paypal gebruiken maar cash geld sturen: het is een fabeltje dat dat 'natuurlijk gevaarlijk' is. Althans niet meer dan het versturen van welk andere inhoud."

muntgeld op sturen naar welk land dan ook hoef je echt niet te proberen
Bericht 776 van 1.373
laatste antwoord

"tongue in cheek", natuurlijk, zo lees ik het ook.

Echter: je ziet er geen gezicht bij, dus dan wordt een schriftelijke reactie door menigeen verkeerd geïnterpreteerd.

Maar goed, laten we wel "on-topic" blijven, lijkt me handiger.

Ik heb een vergoeding mogen ontvangen van Royal Mail Netherlands, voor 3 pakjes die niet aangekomen zijn!
Ik wacht nog wel op de uitslag van hun interne onderzoek.
Bericht 777 van 1.373
laatste antwoord

😮

(hebben jullie het voetbal wel gevierd? B-))

Bericht 778 van 1.373
laatste antwoord

Hmmm jammer weer....
Mijn eerdere opmerking was "tongue in cheek".

Laat het toeval nu willen dat wij (echtgenoot en ik) grote vinylverzamelaars zijn, en dat wij heel veel zaken kennen in de grote steden van NL, en wat zeg ik, ook buiten NL. Echter, veel vinyl uit het Jazz genre, Soul of funk zijn in NL moeilijk verkrijgbaar, of in slechte staat of overprijsd, dat wil zeggen ver boven de verzamelaars- of cataloguswaarde. Ik weet niet eens waarom ik dit met je deel.

...I give up.... :_|

Ik snap niet waarom ik al die moeite heb gedaan om jullie f@kkin rottaal te leren. For crying out loud, eens een buitenlander altijd een buitenlander. Ik kan niet opboksen tegen die mentaliteit van "wij weten alles beter en jij weet niets, kent niks.." aannames blahdeeblah

--------------------------------------

Photobucket
Bericht 779 van 1.373
laatste antwoord

Ben jij kennelijk nooit de vinyl speciaalzaken tegengekomen in de grote steden. Ook inn de 2e hands platen bizz genoeg vinyl hoor. De echte verzamelaars weten hun adresjes wel te vinden.

Cor

Cor

Bericht 780 van 1.373
laatste antwoord