annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Aangetekend pakket met air Mail / ParcelForce
Hoelang duurt hier mee ongeveer de verzending?
En deze komt dus ook zoiezo met TNT mee en niet met selekt?
Bericht 751 van 1.373
laatste antwoord

heb twee weken geleden drie wii spellen gekocht bij drie verschillende verkopers,na een week kreeg ik er twee binnen en de derde is er na twee weken nog niet.
vorige week weer bij twee andere verkopers twee wii spellen gekocht en nu ruim een week later nog niets binnen.
als er van de vijf maar twee binnen komen dan is dit echt de eerste en de laatste keer dat ik nog iets uit engeland koopt.
ik weet ook niet wie hier verantwoordelijk voor is.
mensen wees gewaarschuwd,zo is kopen op ebay niet leuk meer.
als ik pakjes bestel uit amerika zijn sommige er al binnen 6 dagen.
Maar in Engeland kopen???ik niet meer.
Zo zijn de spellen nog duurder dan in de winkel en een hoop gestress.
Bericht 752 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb ondertussen een reactie gekregen van RM nederland.
Ze zeggen dat ze het aan een postbedrijf in mijn regio hebben overgegeven.
Ik heb het althans nog steeds niet ontvangen.
Ik heb contact openomen met dit bedrijfen zij ijn nu aan het onderzoeken waar het pakketje is gebleven.

Ik heb goed contact met de verkoper.
Maar wat kan ik doen als het pakketje niet meer opduikt?
Heb het 8 juli gekocht en het is 9 juli opgestuurd.
Bericht 753 van 1.373
laatste antwoord

RM Netherlands heeft mij na het overleggen van bewijzen van betaling vier pakjes vergoed, die vanuit Engeland verstuurd waren. Daarmee geven ze dus aan dat ze verantwoordelijk zijn voor de beroerde distributie in Nederland.
Bericht 754 van 1.373
laatste antwoord

Ja ik heb ook veel problemen met pakjes uit de UK. Vaak gaan ze verloren of komen weken soms maanden later aan. Ik koop alleen nog maar items uit de UK bij een Seller die pakjes verstuurd met sign for want die komen wel aan via TNT. Duurt toch nog 1 tot 1,5 week maar ja beter dan helemaal niet of pas na maanden. Maar ja TNT post is ook niet veel beter. Heb 12 weken geleden iets gestuurd naar mijn schoonfamilie in de Caribbean via Priority Plus pakket en nog steeds niet aangekomen. Normaal duurt het niet langer dan 12 dagen. Afzetterij vind ik dat toch wel, dure verzending en nog niets. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
Bericht 755 van 1.373
laatste antwoord

De medewerkster aldaar is aardig en zorgt ervoor dat je kosten vergoed worden.

Bedoel je dat je een vergoeding hebt gekregen voor een pakketje dat vanuit de UK naar jou is verstuurd? Of ging het om een pakket dat je zelf naar de UK hebt vestuurd?
Bericht 756 van 1.373
laatste antwoord

ik heb het nu met track and trace verstuurd en dat ik er voor moest tekenen. Kijken of mijn dvd nu wel aankomt.
Bericht 757 van 1.373
laatste antwoord

Beste collega's,
lees vooral de voorafgaande berichten op deze site nog eens na! Het probleem met de pakjes die vanuit Engeland via Royal Mail verzonden worden, ligt niet daar, maar in Den Haag. Royal Mail Netherlands (Laan van Ypenburg 130, 2497 GC 's Gravenhage) is verantwoordelijk voor de distributie naar Nederlandse adressen, maar slaagt er niet in om betrouwbare bezorgers in dienst te nemen. Er wordt sinds jaren jaren gejat als de raven. Voor mij een reden om aleen nog maar dure zaken te kopen in Engeland en die aangetekend te laten verzenden; want die worden via TNT bezorgd en dat gaat wel goed.
Voor al je klachten over Royal Mail: service@rm-nl.nl
De medewerkster aldaar is aardig en zorgt ervoor dat je kosten vergoed worden. Maar je pakjes blijven kwijt.
Bericht 758 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb een vraagje.
ik heb op 8 juli een bieding gewonnen.
Ook bij een verkoper uit de uk.
Hij heeft het pakketje op 9 juli opgestuurd.
Moet ik het nog wat tijd geven of kan ik al wat actie ondernemen.
Bericht 759 van 1.373
laatste antwoord

Ik denk dat er een serieus probleen bij Royal Mail UK ligt, ik krijg pakjes vanuit de hele wereld, en nergens problemen mee......alleen pakjes uit Engeland lijken zoek te raken...ik heb meerdere pakjes niet ontvangen uit de UK in het verleden...en ook nu is er weer een pakje zoek vanuit de UK....het valt me op dat het ALTIJD gebeurd in de vakantie tijd....volgens mij hebben sommige engelse vakantie werkers losse vingertjes......
Bericht 760 van 1.373
laatste antwoord