annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Engeland is het slechtste land ter wereld om pakketjes uit te ontvangen. Dat is niet altijd zo geweest hoor. Zo'n anderhalf jaar geleden deed een pakketje uit Engeland er meestal niet meer dan 5 dagen over. Nu duurt het minimaal 14 dagen, als het al aankomt. Geen idee wat er veranderd is, waardoor het nu zo slecht is. Al mijn pakketjes die verloren zijn gegaan kwamen ook uit Engeland. Laatst waren 2 DVD's door dezelfde winkel op dezelfde dag aan mij verzonden, maar de ene deed er bijna een week langer over dan de andere. Wat dat betreft is England een derde wereldland!
Bericht 741 van 1.373
laatste antwoord

nieuw record.

Veiling gewonnen in Engeland 19-aug-08 16:12:59
artikel bij mijn huis bezorgd: 21-aug-08 12:30

Dus het kan binnen 2 dagen.

Verzend en ontvang trouwens al jarenlang veel (ongeveer 150 per jaar) pakjes van en naar Engeland en heb de ervaring dat het er bijna altijd binnen 10 dagen wel is.

Alleen in de kerstperiode, die in Engeland half november begint, duurt het vaak veel langer.
Bericht 742 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb 4 dagen geleden iets betsteld in Engeland en vandaag in de huis gekregen. Dus geen probleem zelfs vind ik het heel snel.
Bericht 743 van 1.373
laatste antwoord

@ 626 wat piw zei,
Paypal bied kopersbescherming aan, kan variëren van €200 tot €1000
Bericht 744 van 1.373
laatste antwoord

# 626 moet het via post geld over maken

Wat bedoel je daarmee? Kontante ponden in een brief opsturen? Dat is niet aan te raden. Je verkoper accepteert PayPal, dat is voor kopers de makkelijkste én veiligste optie.
Bericht 745 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb op 22 juli ook uit engeland besteld, al een paar keer gemaild over ebay een paar keer gehoor daar heb ik over zijn/haar gmail moeten mailen blijkbaar waren sommige mailtjes niet aangekomen.
Ik had al eerder hetzelfde product van een ander uit engeland besterl , precies 14 dagen aangekomen.
maar nu zit al bijna 4 weken te wachten. mailtje dat ik laatst kreeg was
"Just checked with my supplier, it will be in your hands on Friday/Monday Guaranteed." vandaag maandag geen tnt busje gezien, ook geen brief van de bezorger die langs is geweest. bel is alleen wel kapot.
dus..... ja you win some you lose some.
ik zal morgen eens gaan klagen.
Bericht 746 van 1.373
laatste antwoord

pfff als ik dit zo lees is er niks dan narigheid van uit Engeland ik moet geld over maken voor een opject maar ben bang dat ik niks krijg als ik dit lees en ik doe dit nog maar net moet het via post geld over maken is dat veilig wat raden jullie me nu aan
Bericht 747 van 1.373
laatste antwoord

Zucht..22 juli een ps3 spel besteld bij Play.com en nog niet aangekomen. Elke keer is het zo vanuit UK dat het weken duurt voordat iets aankomt.
Ik denk dat ik ook maar niets meer bestel uit Engeland. Vanuit Hong Kong bestel ik ook veel zaken en die zijn indien zondag besteld... donderdag/vrijdag binnen.
Bericht 748 van 1.373
laatste antwoord

Wacht al 4 weken op drie zendingen vanuit Engeland (niet via eBay)...
Een andere bestelling van een week later is wel op tijd aangekomen. Dit was een wat zwaarder pakket en werd bezorgd met de TNT. De zendingen waar ik nog op wacht waren kleiner en passen mogelijk door de brievenbus. Misschien dat voor die bezorging weer een ander bedrijf wordt ingeschakeld. Ik denk dat ik ook maar moet proberen bij RM-NL meer info los te krijgen. Heel frustrerend dit!
Bericht 749 van 1.373
laatste antwoord

Als eerste geduld

dan:
Wordt er nog wel eens ge gooooogle d????
(sterker nog, ik heb gewoon parcelforce in de adresbalk van firefox ingetikt, en moest nog maar 2x klikken 😮 )

verder:
Of een beleefd mailtje naar de verkoper, of beter nog, je van te voren "verdiepen" in de door de verkoper aangeboden mogelijkheden..
Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.

Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.
Bericht 750 van 1.373
laatste antwoord