annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

ik bedoel dus 3-4-2007 (meer als een maand)
Bericht 1171 van 1.373
laatste antwoord

Ik wacht al sinds 3-4 op mijn pakje....2,5 week is aardig op tijd voor Engeland...gemiddelt duurt het normaal rond de twee weken..met een beetje geluk 5 dagen...
zaten er feestdagen tussen?(pasen?) duurt altijd wat langer...
Bericht 1172 van 1.373
laatste antwoord

Ik had een maand geleden een CD besteld uit engeland en die kwam met airmail pas na 2,5 week aan.
Dacht toen nog dat de verkoper hem later op de bus had gedaan dan dat hij had gezegd, maar heb opnieuw een CD uit engeland besteld(andere verkoper) en zit inmiddels alweer 1,5 week te wachten.
Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt.
Bericht 1173 van 1.373
laatste antwoord

Hallo Tehskyclad(wat een moeilijke naam.
Dank je wel .heb er beslist wat aan.
Ik heb nu al mijn bestellingen uit de U.K. via Airmail
small packets binnen een dag of 3 a 4 binnen.
Word in ons dorp bezorgd door steeds dezelfde chauffeur van Selekt Vracht.Die legt het steeds (na het ongeluk van mijn man)netjes bij ons in de garage.Dat ik een keer meer dan een maand moest wachten lag bij mij dus echt aan de verkoopster.

Groetjes en bedankt
Bericht 1174 van 1.373
laatste antwoord

PayPal geschil later eventueel gevolgd door claim.
Bericht 1175 van 1.373
laatste antwoord

Heb nog steeds niets ontvangen, het pakje is op 3-4-2007 uit U.K.verstuurd met airmail....volgens Royal Mail N.L kunnen zij niets vinden in hun database, en houd dat in dat het pakje Engeland nog niet uit is....Royal Mail U.K. kan mij echter niet helpen zonder tracking nummer....ook de verkoopster heeft niets terug gehad en kan mij pas na 28 dagen helpen(door een claim in te dienen bij Royal Mail) om verder iets uit te zoeken(b.v. op postkantoor) is ze niet bereid...
Is er nog iets wat ik zelf zou kunnen ondernemen....?????
Bericht 1176 van 1.373
laatste antwoord

http://www.royalmail.com/portal/rm/jump2?catId=400023&mediaId=400033
Denk dat je daar wel een aardig idee krijgt. Hopelijk heb je er wat aan.
Bericht 1177 van 1.373
laatste antwoord

Hallo
Ik ben even bij mijn verzendgegevens gaan kijken.
Ik heb deze keer gelukkig geen provincie achter de plaatsnaam gezet.Bij Marktplaats heb ik dat steeds wel gedaan.Behalve bij die ene mevrouw die de pakketjes pas meer dan een maand na de betaling heeft verstuurd zijn alle pakketjes binnen een week bij mij thuis bezorgd.
Ik snap alleen die verzendkosten vanuit Engeland naar nederland niet zo goed.
Soms moet je 11 Pound verzendkosten betalen soms 4,50 soms 7,50.En dat voor dingen die ongeveer het zelfde gewicht hebben.Weet iemand hoeveel dat verzenden naar Nederland zo ongeveer kost.Of waar ik dat kan zien.

Hoop op een reactie.
Bericht 1178 van 1.373
laatste antwoord

Ja, die adressen van Paypal (van Ebay weet ik het niet) kunnen soms problemen opleveren.

Het schijnt dat verkopers soms een provincie zien (Ebay?), maar in Paypal (Engelse versie) zie je vaak staan (zonder provincie):
Postcode Plaatsnaam Netherlands

Op één regel.

Ik heb één adres ingevoerd, dat van mijn credit card. Een nieuw verzendingsadres (correct geformatteerd)toevoegen lukt niet. Ik krijg dan namelijk de melding dat dat adres al bestaat !

Voor de zekerheid kun je de verkoper even een berichtje sturen.

Mijn laatste zending uit het UK duurde overigens drie werkdagen.
Bericht 1179 van 1.373
laatste antwoord

Dit is inderdaad een vervelende bug, provincie is voor NL overbodig en verwarrend.
Slordig en natuurlijk niet nodig maar helaas het is niet anders want de software hiervoor aanpassen dat is echt een brug te ver.
Bericht 1180 van 1.373
laatste antwoord