annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Dat een pakket soms heel laat of nooit aankomt is de schuld van Ebay Nederland en Paypal Nederland

Hier voorbeeld van een ebay-er : naam, adres etc. zoals je bij Ebay + Paypal een email verstuur :

naam : Tazosrus
adres : ebayplein 1
postcode : 1000 AA Amsterdam NH
Land : Nederland

Die NH die bij je postcode staat is het probleem, en dat kan je niet wijzigen bij Ebay en Paypal. NH = Noord-Holland, dus provincie.

Royal Mail maakt door die NH (ook andere provincies) heel veel fouten, waardoor je pakket zeer laat of nooit aankomt.

Ik zelf heb in het verleden ook zo'n 3 maanden moeten wachten op een pakket (was priority verstuurd).
Wat gebeurde heel wat keren (6 keer) : verkoper had het verstuurd, bij het sorteercentrum werd de NH als fout gezien en werd 2 weken later terugverstuurd naar de verzender. Het pakket kwam niet eens Engeland uit.

1 advies : als je iets koop in Engeland : verstuur de verkoper nog een aparte email met je "goede" adres zonder de provincie.
Bericht 1181 van 1.373
laatste antwoord

Hallo Allemaal.
Ik heb al mijn spullen binnen.
Zoals ik al schreef 1 gebroken Item (van de 5)
Heb haar een mail gestuurd met foto van dat gebroken item.
En hoe is het mogelijk ze gaf een mail terug.
Dat ze er niets aan kan doen omdat het niet verzekerd was.Ik heb hiervan geleerd.
Wat dachten jullie moet ik haar nog feedback geven of het zo laten.Want ik weet zeker dat ik dan een slechte feedback terug krijg en dat heb ik gewoon niet verdiend.
Te eerste heeft ze meer dan een maand na betaling het spul pas opgestuurd.Ze heeft nog gelogen ook(want ik kreeg 2 mailtjes dat het verzonden was .1 op 24 maart en 1 op 14 april.En ik heb het in drieopvolgende dagen ontvangen.Dat was dus vorige week.En ze verpakt het spul in veel te kleine dozen.
Bericht 1182 van 1.373
laatste antwoord

mee wachten, daar heb je 90 dagen voor

eerst kijken of het wordt opgelost, zo nee: buyer complaint bij Paypal

Bericht 1183 van 1.373
laatste antwoord

Heb trouwens weer een mail naar haar toegestuurd met een foto van dat gebroken item.
En geschreven dat ik na ontvangst van die laatste 2 items haar een feedback ga geven.
Wat zal ik doen ? Goed Neutraal of VERRY BAD?? Haha.
Bericht 1184 van 1.373
laatste antwoord

Hallo
Ja ik heb met Paypal betaald op 14 maart.
Eerst kreeg ik een mailtje dat het verstuurd is op 24 maart.En ik maar wachten.Verschillende mailtjes naar haar toegestuurd.(nooit antwoord)Kreeg ik op eens een zelfde soort verzendingsmail dat het op 14 april is verstuurd.Gisteren kreeg ik dus het eerste pakketje
met 2 items (eentje gebroken)
vandaag het tweede (i item er in)en misschien morgen de derde (met de laatste 2 items erin).
Met airmail dus dat klopt wel een dag of 4 a 5.
Groetjes Tos
Bericht 1185 van 1.373
laatste antwoord

Heb je bij de verkoopster die geen mailtjes beantwoordt met Paypal betaald?
Misschien kun je via Paypal je betaling terugkrijgen.

Bericht 1186 van 1.373
laatste antwoord

Hallo
Hier even cantosca1948.
Ik heb van de 5 items er 3 ontvangen.
1 was er gebroken.
De andere 2 zal ik waarschijnlijk morgen ontvangen.
Ik hoop onbeschadigd.
14 maart betaald 14 april verstuurd (verry verry slow)
De verkoopster heeft trouwens geen van mijn mailtjes beantwoord.Daar koop ik dus nooit meer iets van.
Selekt vracht heeft ze gebracht (een heel aardige man trouwens)Hij belt niet aan maar legt ze gelijk bij ons in de garage.Dat is geen brutaliteit maar mijn man heeft bij een auto ongeluk zijn nek gebroken en kan dus niet opendoen.En dat weet die bezorger. Hij houd daar dus rekening mee.Ik woon in een klein dorpje en daar kent iedereen iedereen.Het is bij ons bijna altijd dezelfde man die de pakjes bezorgt.

Groetjes en heel erg bedankt voor jullie reactie's en jullie hulp.
Bericht 1187 van 1.373
laatste antwoord

Hallo,

Ik wacht nu ook 2 weken op een pakje uit de U.K. verzonden met Royal Mail Airmail....de verkoopster vertelde met dat het 5 dagen zou duren, ook Royal Mail zegt het binnen 3 to 5 dagen te kunnen doen op hun site....

Moet ik me zorgen maken? En heb geen idee of ik me tot TPG of Selectvracht of zo moet wenden, heb n.l. geen tracking nummer....

De verkoopster zei me dat ze een claim kon indienen na 25 dagen, heb natuurlijk veel liever mijn item...
Bericht 1188 van 1.373
laatste antwoord

kb
Bericht 1189 van 1.373
laatste antwoord

HELP
Ik weet niet hoe dat moet.
Was mijn eerste aankoop op Ebay.
Ben dus nog een beginneling.
Wie kan mij dat stap voor stap uitleggen

Bijvoorbaat dank.
Bericht 1190 van 1.373
laatste antwoord