annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

#210:
Ook nog ergens in de Opel Rakett aanwezig-de onbezorgde pakketten...
Bericht 1161 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb net RM nederland gebeld, maar daar konden ze me niks nieuws vertellen. Ik kan dus niks doen dan nog langer wachten:(
Bericht 1162 van 1.373
laatste antwoord

je vergat het gebruikte condoom nog
Bericht 1163 van 1.373
laatste antwoord

Waarschijnlijk ligt je pakje in een afgeragde Opel Kadett. Onder een stoel tussen een paar lege colablikjes, een paar ouwe peuken en een papieren zak van McDonalds waar nog een servetje, een leeg kuipje fritesaus en een halve cheeseburger in zit. Dat heet in jargon "liberalisering".

Ik hoop dat ik het een beetje beeldend heb kunnen neerzetten.
Bericht 1164 van 1.373
laatste antwoord

In mijn geval heeft het pakje de U.K. niet eens verlaten....dat kon Royal Mail-N.L. me vertellen, dat rovincie verhaal zou in mijn geval best eens het probleem kunen zijn...de verkoopster snapte ook al helemaal niet waar "Overijsel" nou voor stond....
Bericht 1165 van 1.373
laatste antwoord

Nee dat maakt niet uit, althans dat zou niet mogen uitmaken.
Er wordt gesorteerd op postcode en huisnummer, daar komt geen provincie of woonplaats bij te pas.

De oorzaak van de vertragingen en vermissingen hebben we te danken aan de 'geliberaliseerde postmarkt': een groot deel van de Britse pakjes naar Nederland komt hier niet bij het vertrouwde (ahum) TNT Post terecht, maar bij de Nederlandse Pakketdienst (NPD) waar o.a. Selectvracht onder valt. Daar heerst een heel andere cultuur en dan wil het wel eens gebeuren dat je naar de oude vertrouwde monopolist terug wilt die de post wel bezorgde.
Bericht 1166 van 1.373
laatste antwoord

Hallo.
Nog even over de pakjes uit de UK die niet aankomen.
Kijk even een paar mailtjes terug naar het mailtje van Tazosrus.Misschien hebben jullie bij je verzendgegevens ook de provincie ingevuld.Bijv. de postcode en plaatsnaam en dan de provincie.
Mijn pakketjes uit de Uk heb ik nu binnen aan dag of 4 a 5 binnen.Heb idd geen provincie ingevuld.
Schijnen ze van in de war te raken.

groetjes
Bericht 1167 van 1.373
laatste antwoord

Tja ik wou ook dat het anders was, je zou inderdaad denken dat je een bepaalde service mag verwachten als dat beloofd word...maar de u.k postservice is er zelf vrij laconiek onder volgens mij..
Wel bieden ze volgens mijn verkoopster, een automatische verzekering aan bij airmail....na 25 dagen kun je als verstuurder een claim indienen en gaan ze 'zoeken'(als het om een voor hun laag bedag gaat kun je dat wel vergeten)en word bij geen vondst het pakje vergoed...wel ben je je verzendkosten kwijt en kan dit 15 weken duren........dit is wat mijn verkoopster me in deze woorden(in het engels natuurlijk LOL)uitgelegd heeft.

Ik hoop natuurlijk ook dat het pakje nog komt...ben er echter bang voor van niet..Dit is de tweede keer dit jaar(met eind vorig jaar meegeteld)dat mijn pakje vanuit Engeland vermist is....de vorige is gelukkig naar meer dan 12 weken toch nog aangekomen........

ik hoop dat je C.D. er snel is! maar je mag tegenwoordig van geluk spreken als je je pakje vanuit u.k airmail verzonden op tijd of zowieso binnen krijgt!
Bericht 1168 van 1.373
laatste antwoord

maar eigelijk hoort het gewoon binnen 5 dagen bezorgt te zijn

Tsja, maar tussen jouw "horen" en de praktijk zit nogal een groot verschil, gezien de eerdere reacties in deze draad ....

Cor

Cor

Bericht 1169 van 1.373
laatste antwoord

meer dan een maand is belachelijk. je zegt "normaal", maar eigelijk hoort het gewoon binnen 5 dagen bezorgt te zijn.

P.S. Ik hoop dat je je pakje nog ontvangt
Bericht 1170 van 1.373
laatste antwoord