annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Ik raad aan voor dat je bied eerst de verkoper om de verzendkosten te vragen....dan weet je tenminste waar je aan toe bent, en kun e zelf beslissen of je daar mee accoord wilt gaan.....geen verassingen achteraf

Inmiddels heb ik nog geen bericht op het pakje van 3-4-2007....dat kan ik wel vergeten ook denk ik

moet alleen 15 weken wachten, eer ik iets van de verkoopster terug krijg....Ik heb toch voor de zekerheid een geschil geopend bij Paypal(voordat de tijdslimiet daarvoor was afgelopen)...aangezien de verkoopster me geen bewijs van verzending kan geven, ik geloof haar wel, aangezien haar goede feedback, alleen als ik niets doe, heb ik straks ook niets om op terug te komen.....vervelende situatie...maar wat kan ik anders doen? suggesties?
Bericht 1151 van 1.373
laatste antwoord

Zodra je een bod plaatst accepteer je impliciet alle voorwaarden die de verkoper stelt, ook de verzendkosten. Je hoeft het niet te accepteren, maar dan moet je ook niet bieden.
Bericht 1152 van 1.373
laatste antwoord

Ophet ogenblik heb ik nog geen ervaring met het ontvangen van pakjes uit Engeland omdat ik bij verkopers in Engeland geen antwoord krijg op de vraag waarom er zoveel prijsverschil zit in het opsturen.Voor nagenoeg hetzelfde object (zelfde grote en gewicht) vraagt de ene verkoper voor het verzenden € 7,50 en de andere €52,50.
Het is heel opvallend als je de aanbiedingen bekijkt hoeveel verschil er in de verzendkosten is.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit ,of dit mag en of je dit moet accepteren.
Bij voorbaat dank.
Hanny
Bericht 1153 van 1.373
laatste antwoord

Nou, ik heb het 'geluk'dat het pakketje al in NL is gearriveerd (volgens T&T van Parcelforce). Dus nu wil ik gewoon effe de bezorgdienst met een belletje of bezoekje vereren die de pakjes verstuurt voor Parcelforce in Nederland. Dus vandaar wil ik weten wie ze in nederland bezorgd.
Bericht 1154 van 1.373
laatste antwoord

Waarschijnlijk laten ze je pakje eerst "chambreren" in dit gebouw:

http://googlesightseeing.com/maps?p=1204&c=&f=l&hl=en&q=parcel+force&near=&sll=52.36863,-1.446902&sspn=0.006073,0.013969&ie=UTF8&z=17&ll=52.36276,-1.475258&spn=0.006073,0.013969&t=k&om=1

En dat kan nog wel even duren.
Bericht 1155 van 1.373
laatste antwoord

Ook ik heb problemen met een pakje dat verstuurd is vanuit Engeland via Parcelforce. Ik heb een track & trace nummer gekregen en als ik dat intoets op hun website dan staat er al 2 weken dagelijk dat het pakje 'in warehouse'is!
Heeft iemand een idee wie de verzending verzorgt voor Parcelforce in Nederland??
Bericht 1156 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb laatst iets verzonden naar de UK. Dat was er binnen 1 dag. Ongelooflijk.
Bericht 1157 van 1.373
laatste antwoord

IBAN/BIC (of Swift) is wereldwijd geldig.
Misschien verwar je eea met het feit dat je binnen de eurozone als Nederlander gratis kunt betalen en ontvangen, mist "shared" is aangevinkt. Maar daar valt UK dus NIET onder.

Zie:
http://www.postbank.nl/ing/pp/page/product/level2/0,2818,1859_180488,00.html

Overigens kun je dergelijke info gewoon op je eigen banksite vinden hoor ...

Cor

Cor

Bericht 1158 van 1.373
laatste antwoord

offtopic mischien, maar omdat het over the UK gaat.
Kun je UK inwoners nu ook betalen via IBAN/BIC?

Ik dacht de UK bij de EUR lidtstaten hoorde toch?

Ik zie graag een reactie aangaande mijn vraag tegemoet.
Bericht 1159 van 1.373
laatste antwoord

Vandaag heb ik wel een ander pakje wat uit Engeland was verzonden ontvangen...heeft er slechts 4 dagen over gedaan....dus het kan wel....mijn andere pakje van 3 april is nog steeds zoek......word toch es tijd om die Kadet schoon te maken naar 6 weken!!!?
Bericht 1160 van 1.373
laatste antwoord