wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-07-2006 21:36
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-08-2006 01:36
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-08-2006 01:06
"Dear Mr xxx
Thank you for your recent correspondence to Mr Allan Leighton, Chairman of
Royal Mail. I have been asked to reply on his behalf.
Firstly, may I apologise for the annoyance and inconvenience you have been
caused. I do understand how frustrating it can be when items of mail are
not delivered in accordance with procedure. Royal Mail are not complacent
about the level of service we provide and we are continuously looking at
ways to improve the service that our customers expect from us.
I am disappointed to learn of the problems you have experienced and your
general dissatisfaction with the standard of service you have been
receiving. May I first give you some background information concerning
mail deliveries to the Netherlands. The UK send mail on a daily basis
Monday to Saturday to the Netherlands and it is delivered by either TPG or
TNT (Dutch Post Office). There have been no recent changes to the overall
arrangements for mail from the UK to the Netherlands, measured end-to-end
quality from the UK to the Netherlands has been on an improving trend. We
had a recent performance review with the delivery agent in the Netherlands
and no major quality issues were evident.
Turning to your comments concerning your missing packages and letters. I
immediately contacted our Network Manager for the Netherlands Alex
Oxxx. Alex has contacted his counterpart responsible for handling
items into the Netherlands to ask if he can offer any explanations for the
upsurge in complaints since May. Our contact in the Netherlands is aware
that TPG and TNT have been going through a major change recently but we
have no indications that this has affected delivery quality. If you are
able to confirm sender and recipient’s addresses, dates of postings and the
specific nature of each complaint, we will forward these to the Netherlands
Post for further investigation and follow up action.
I would like to assure you that the security of our mail is of paramount
importance to us and for this reason the details of all losses are logged
onto internal computer system and sent to our Security and Investigation
team. They use the information to assist with highlighting problem areas
and identifying trends and patterns relating to losses in the postal
system.
I am sorry I am not able to provide you with a more favourable response at
this time but please accept my sincere apologies for the obvious
inconvenience and upset caused.
Yours sincerely
Deborah Wxxx
Royal Mail Headquarters
c.c Alex Oxxxx"
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-08-2006 17:16
Het is totaal niet relevant wat de grootte van het pakketje is. Mijn ervaring is dat (bijna) alles 'gewoon' door de brievenbus past. De ene keer wordt het door TPG bezorgd en de andere keer door Selektvracht.
De grote boosdoener in het hele verhaal is en blijft selektvracht!!
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-08-2006 15:42
Ik vertrouw het in ieder geval niet echt meer, ik heb een kennis in London en laat daar nu dingen heen sturen zodat hij ze mee kan nemen als ie in Nederland is of vice versa.
Vanuit de VS nog geen problemen, al wacht ik nu al 10 dagen op een USPS global priority pakje wat normaal een dag of 5 kost, maar de verkoper heeft de shipping date nog niet bevestigd (heb ik gister gevraagd) en hij kan eventueel nog bij de douane liggen, al zou ik flink balen als ze er iets op rekenen, het gaat namelijk om een tweedehands (gebruikt) item...
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 22-08-2006 17:18
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-08-2006 20:32
Vanmiddag dus item uit Engeland ontvangen,via de PTT.
Was verzonden als Airmail afgelopen maandag,en dus binnen 5 dagen hier.
Er is dus hoop.;-)
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-08-2006 11:42


wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-08-2006 11:26
Ik verwacht het op zijn vroegst volgende week,binnen 5 dagen heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt.
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-08-2006 08:17
Heb in ieder geval een mail gestuurd naar RM UK. Bedankt auxfinesherbes voor de mooie brief (heb zelf uiteraard een andere gestuurd).
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-08-2006 01:07
Ik heb al verschillende keren betaald voor international signed for, tot op heden nog nooit iets moeten ondertekenen vanuit de UK (wel vanuit de USA, maar daar gaat dit niet over).
Of het nu standard is of flat rate, of priority... het ene pakketje wordt door TPG bezorgd, het andere door Selektvracht. (als ze al bezorgen).
Daar snap ik dus geen snars van!!
