Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Pages.ebay.com doet het niet

Er is een nieuw probleem. De pagina http://pages.ebay.com doet het niet meer. Melding: Pagina wordt niet geresponderd. Wat is responderen eigenlijk. Staat NIET in het Nederlandse woordenboek en is ook geen goed Nederlands. Komt van page not responded...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 291 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Belasting en Inklaringskosten voor 2e hands produkten

Beste allemaal, Ik zit ook op dit moment op m'n stoel, woedend en mateloos gefrustreerd en radeloos ~~~ Na lange tijd wachten op de juiste moment en redelijk prijs en tot mid. in de nacht wakker blijven enz. om toch die verd..... veiling te winnen, k...

• 1661 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

USPS pakketje al bijna een maand onderweg.....

Ik heb een item gewonnen op 5-5-2013. Netjes betaald via PayPal en het is 6-5-2013 overgeleverd aan USPS. Echter, ik heb nog steeds niks gekregen. Ik heb netjes een tracking code van de verkoper gekregen, maar dit is wat de track-trace van USPS aange...

weinig kans,dan maar van me afschrijven.

balen zeg ,dik twee maanden geleden een aankoop gedaan via ebay ,betaalt met paypal en de verkoper bleef maar rekken , item is onderweg ,komt wel goed ,tot de 45 dagen periode voorbij is ,begon de verkoper praatjes te krijgen ,daar ik graag een post ...

Ik denk dat ik er niks mee kan.. maar toch:

Ik heb via ebay een design tas gekocht. Nagekeken door mypoupette.com en alles bleek ok, Dus ik het bedrag overgemaakt (verkoper accepteerde geen paypal ivm hoge bedrag en de hoge kosten) want het was toch echt. Nu heb ik de tas ontvangen. Blijkt dez...

ebay account geschorst

hallo, sinds vorige week vrijdag is de ebay account van mijn vriend geschorst. omdat zijn ebay account geschorst is, is ook gelijk zijn paypal account geschorst.door die ebay schorsing, kan hij ook niks meer doen bij zijn paypal rekening.s hij heeft ...

• 893 Weergaven
  • 11 replies
  • 0 kudos

in ebay.de bieden en naar nl verzenden?

hoi, is het mogelijk om in de duitse ebay (.de) te bieden en naar nl te verzenden? in hoeverre is dit veilig te doen? artikelen die ik zoek zijn daar goedkoper en meer keuze dan hier in nederland. Ik woon redelijk dicht bij de grens dus eventueel oph...

Service

Het spijt mij om te moeten zeggen dat Ebay slecht telefonisch bereikbaar is. Het lange wachten levert wel erg veel euro`s op op deze manier. Maar nu een vraag, ik heb op 24/12/12 een chapeau de brousse besteld bij Aurelie Dartyge en betaald. Dit geld...

• 66 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Pakket niet ontvangen, verkoper reageert niet

Ik heb 30 nov. 2012 een item hier op Ebay gekocht. Omdat ik zelf in Nederland woon laat ik alles wat ik in de US koop sturen naar een vriend in de US. Nooit problemen mee gehad. Ik betaalde het item, 110 dollar en tot mijn grote verbazing zag ik dat ...

incasso bij niet betalen in duitsland

Hallo, Ik heb een item in duitsland gekocht , en ik ben erin gestonken. Op de foto stond playmobil met de orginele doos, in de koptext stond dat het om de exclusieve set ging (en dat is hij met de doos ook), alleen in de text stond "ohne ovp", achter...

pakketje vanuit Indonesie verstuurd met DHL

Hallo, ik heb vorige week een pakketje 9.5 kg vanuit indonesie verstuurd gekregen. Dagen lang lag het bij de douane en gisteren belde ik spontaan eens met DHL klantenservice om te informeren waar het pakketje eigelijk blijft? Ik kreeg van de medewerk...

• 2420 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Kan gewonnen object niet betalen, paypal

Na het scherm gegevens controleren, klik ik op doorgaan en krijg ik dit: Deze betaling kan niet worden voltooid en het bedrag is niet van uw rekening afgeschreven. Neem voor meer informatie contact op met uw webwinkel. Keer terug naar de webwinkel en...

• 369 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos