annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

zoekopdracht geen land aangegeven

Tot een week geleden was het land van de aanbod zichbaar op zoek resultaat, dus als ik ging zoeken in europese unie dan kon ik het zien uit welke land de produkt zou komen maar vandaag zag ik dat het is weggehaald, het was erg fijn voor mij want zelfde produkt heb ik liever uit Engeland dan uit Duitsland bijvoorbeeld. Het is ook niet in te stellen op zoek opties, is het wel mogelijk om dat terug te krijgen? weet iemand hierover wat? 

grt. 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Het klopt inderdaat wat jij zegt, op e-bay.de en e-bay.co.uk adres kan je zien uit welke land het produkt wordt verkocht. Maar het gekke is zodra ik inlog met mijn gegevens op die sites dan is het weer net als e-bay.nl dus de landen van herkomst verdwijnd weer. Als ik locatie verander dan ben ik bang dat ik onjuiste verzend kosten ect. zou zien. weet iemand hoe ik dit bij e-bay kan melden?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

ik heb het zojuist geprobeerd en je hebt gelijk. Als je op Ebay.de inlogt kun je daar zoeken en zien, dat van aanbieders buiten Duitsland het land vermeld staat. Misschien heb je hier wat aan.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord