annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USPS pakketje al bijna een maand onderweg.....

Ik heb een item gewonnen op 5-5-2013. Netjes betaald via PayPal en het is 6-5-2013 overgeleverd aan USPS. Echter, ik heb nog steeds niks gekregen. Ik heb netjes een tracking code van de verkoper gekregen, maar dit is wat de track-trace van USPS aangeeft:

LJ891169575US

Processed at USPS Origin Sort Facility

May-06-13, 20:09 PM, GREENSBORO, NC 27498

Accepted at USPS Origin Sort Facility

May-06-13, 18:54 PM, KERNERSVILLE, NC 27284

Depart USPS Sort Facility

May-06-13, 00:00 AM, GREENSBORO, NC 27498

Moet ik me ernstige zorgen gaan maken of is dit normaal? Heeft het bij jullie ook wel zo lang geduurd? Ik heb USPS ook al een mail gestuurd, al is dat voor iemand die buiten de US wont bijna onmogelijk. Ik heb geen antwoord gekregen, wel een mail of ik de service van USPS wilde beoordelen. Nou, dat heb ik gedaan. (*&^^&%%$%^*(*() 

Maar goed, ik wil gewoon mijn pakketje. Heeft iemand tip's?

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Jaja! Ook bij mij lag er een kennisgeving in de bus! De kosten zijn 23,50.... Heb meteen een afhaal opdracht gemaakt, dus morgen kan ik het ophalen bij het postkantoor. ( daar kan ik tenminste gewoon pinnen) ik heb nog meer bestellingen lopen, het is daarom nog even afwachten of het het lang verwachte pakje is... To be continued! 🙂

Bericht 1 van 8
laatste antwoord

Hoi the_icelander,

Ik heb het pakketje vandaag (5 juni) binnengekregen met PostNL. Het is 29 mei in Nederland aangekomen. Lag even 'vast' bij de douane. Moest nog wel e.17,83 betalen aan de postbode.

Mogelijk moet u ook inklaringskosten betalen aan de postbode. Laat het ook in jouw geval weten of het aangekomen is.

Groetjes,

boyce447 

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Ondertussen (ik houd stug vol) heb ik nog een soortgelijk exemplaar besteld, ook uit de US en ook met USPS.... Ik ben benieuwd... Gewoon omdat ik het heeeel graag wil hebben, en het zekere voor het onzekere wil hebben.... 🙂

Jij al wat binnen boyce447? Hou je me op de hoogte?

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Hoi the_icelander,

Bij mijn verkoopster zal het ook geen problemen gaan opleveren. Deze heeft eerder 2 keer een 'full refund' teruggegeven. Zij heeft ook inmiddels contact gehad met USPS. Die geeft inderdaad aan dat het tot iets meer dan 2 maanden kan duren. Dit betekent dat ons pakketje tot begin juli kan arriveren.

Groetjes,

boyce447

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Het klinkt gek, maar dit is toch een kleine geruststelling... De verkoper heeft na mijn eerste mailtje meteen een onderzoek ingesteld. USPS heeft ook daarop nog niks kunnen vertellen en uiteraard heb ik ook PrutNL gebeld. zonder resultaat. Het leuke is wel dat de verkoper een full refund heeft gestuurd, (heb er niet eens om gevraagd!) dus als het nu ooit nog aankomt, ben ik helemaal blij... 

Ben benieuwd of ik jou record van 70 dagen kan verbreken boyce447 😛

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Hoi the_icelander,

Ik heb precies dezelfde situatie. Ik heb op 1 mei gekocht. Op 2 mei betaald met PayPal. Mijn pakket is op 7 mei verzonden in Atlanta. GA 30320. Het is geaccepteerd door USPS op 7 mei om 18.45 uur. GA 30314. Op 11 mei 12.08 uur is het aangekomen in Miami Florida FL 33112. Daarna is ook niets meer vernomen.

Mijn pakket is tot vrijdag 31 mei nog niet in Nederland aangekomen. Ik heb namelijk contact gezocht met PostNL. Hun krijgen de pakketjes uit Amerika. Ik heb 0900-0570 gebeld. Het beste is dat u dat ook doet. Dan weet je of het al in Nederland is.

Bij het bellen moet je je Amerikaanse pakketnummer bij de hand hebben en in het keuzemenu ga je naar buitenlandse pakketten. Je geeft het USPS pakketnummer op en je weet of het al in Nederland is aangekomen.

Het enige verschil met jouw pakket, is dat e mijn één dag later is verzonden.

Qua duur is dit eigenlijk al te lang. We hadden het tussen 15 en 25 mei in huis moeten hebben. Het record is bij mij (schrik niet) 70 dagen.

Te hopen dat het aankomt.

Groetjes,

boyce447

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Zal bij de inklaring/douane liggen. Even geduld dus en de tijd voor een claim in de gaten houden.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord