Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

1 maand geweest en nog geen pakket ontvangen.

Op 20 november heb ik een pakket uit de US besteld. het was namelijk een Telefoon( LG NEXUS 4). Als ik op de site van USPS kijk, zie ik alleen dit staan: track and trace code: LK157243784US Depart USPS Sort Facility November 20, 2012 PHILADELPHIA, PA...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 301 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Lege doos ontvangen

Hallo allemaal Ik ben even benieuwd naar de procedure die nu gaat volgen... Dus wellicht zijn er mensen hier die uit ervaring spreken en weten wat er verder gaat komen.. Ik heb het winnende bod geplaatst op een originele Gucci tas. Eindelijk had ik h...

Hoe goed is een koper beschermd op ebay

Op 3 oktober 2012 bestelde ik 2 zonnekapjes in china voor 1,99 US$ per stuk. Bestelling werd bevestigd (3,98 totaal) en de status werd aansluitend op 3 oktober gewijzigd in verzonden. Op dezelfde dag werd het item op de site in prijs gewijzigd naar 3...

• 397 Weergaven
  • 10 replies
  • 0 kudos

Aanbieding verwijderd

Goedemorgen, Gisteren heb ik een bod gedaan op een jas: 221147183464 - hot New Women's goose down winter warm hoodie yellow coat jacket Size:LVanochtend heb ik een mailtje gekregen vanuit ebay met het bericht dat de aanbieding door Ebay is verwijderd...

• 160 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Betalen via bank?

Een verkoper heeft mij gevraagd om de betaling van een door mij gewonnen item te doen via de bank i.p.v. Paypal. Mag hij dat vragen of is dat "not done"? Ben ik nog beschermd als er iets fout gaat bij de levering bijvoorbeeld of niet?

Kan gewonnen object niet aanschaffen/betalen

Hallo, Ik heb een object gewonnen van een verkoper in Duitsland dat ik nu wil betalen. Als ik wil betalen krijg ik in de betaalpagina te zien dat ik het object niet kan aanschaffen. Zie: https://payments.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Checkout&cartid=13169...

• 71 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Sieraden vanuit China veilig?

Hallo, Voor leuke kleine prijsjes zie ik veel sieraden vanuit China voorbijkomen. Nu vraag ik mij af of, met name de oorbellen en armbandjes, ook veilig zijn om te dragen? Geen te hoge afgifte van bepaalde stoffen? Ze worden hier natuurlijk niet geco...

• 143 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

please help me! :(

Oke ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen! paar dagen geleden had ik ebay aangemaakt ik had geen idee hoe het werkte weet ik eigenlijk nog steeds niet zo goed.. maar in ieder geval ik was dus opzoek naar een playstation spel die had ik eindelijk ...

Kosten van verzending internationaal

Graag zou ik weten wie de kosten van verzending vaststelt. Regelmatig kom ik tegen dat verkopers alternatieven zoeken teneinde deze kosten te drukken. Er is soms geen verhouding tussen aankoop en kosten. Bv. aankoop van voorwerp in Italië + 50 gram v...

• 150 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Je aankoop bekijken

Op moment dat je iets hebt gekocht van een buitenlandse eBayer is 'Je aankoop bekijken' onvriendelijker geworden. Ten eerste kan je niet meer zelf de verzendkosten invullen als die die al van de verkoper weet. Ten tweede die irritante dode (grijs ipv...

• 87 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Koper trekt zicht terug

Hallo allemaal Ik dacht net een geweldig koopje te hebben gedaan. Dus item gelijk gekocht en betaald via paypal. Nu heb ik een mailtje binnen gekregen van de verkoper, dat de verkoop prijs niet juist was en ik het geld terug gestort krijg. ( Nu zit e...