Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Je aankoop bekijken

Op moment dat je iets hebt gekocht van een buitenlandse eBayer is 'Je aankoop bekijken' onvriendelijker geworden. Ten eerste kan je niet meer zelf de verzendkosten invullen als die die al van de verkoper weet. Ten tweede die irritante dode (grijs ipv...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 93 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Koper trekt zicht terug

Hallo allemaal Ik dacht net een geweldig koopje te hebben gedaan. Dus item gelijk gekocht en betaald via paypal. Nu heb ik een mailtje binnen gekregen van de verkoper, dat de verkoop prijs niet juist was en ik het geld terug gestort krijg. ( Nu zit e...

Gekocht of toch niet?

Ik heb via de eBay veiling een pakket munten gekocht bij Muenzhandel Ortner(www.muenzhandel-ortner.de) voor 42,00 euro. Blij dat ik was, want het was een goed bod dat ik had gedaan. Ik kreeg de factuur toegestuurd inclusief 12,00 euro portokosten. De...

Gelden regels niet voor iedereen?

eBay schrijft mij voor dat een nieuwe bieding tenminste bv. 50 cent (of meer of minder, naargelang de hoogte van het alreeds bereikte bedrag) hoger moet zijn dan het staande bod. Het staande bod overbieden met 1 cent is dan dus niet mogelijk. Toch ov...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 140 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

internationale aanbieding "free shipping"

Hallo, Ik heb een veiling gewonnen in ebay.de ( 160780283711) met "free internationaal shipping" Ik heb betaald met Paypal, maar de verkoper heeft het geld weer teruggestuurd met de vermelding dat ik 8 euro extra moet betalen voor verzenden. Ik heb a...

• 1501 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Telefoonnummer op envelop

Hallo Ik kreeg vandaag een pakje binnen waarop op de envelop weer mijn telefoonnummer vermeld staat. Ik kan dit in mijn account nergens corrigeren, of ik kijk ergens overheen. Ik vind het een heel onprettig idee, dat mijn telefoonnummer voor wie dan ...

• 223 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

verzendkosten

Ik heb vier dezelfde toetsenborden gekocht. De verzendkosten per toetsenbord zijn 8 pond. Nu moet ik dus 32 pond afrekenen, terwijl ze natuurlijk ook in een pakket kunnen. Ik heb de verkoper gemaild of ze de borden als een pakket kunnen sturen, maar ...

• 121 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Oeps @ Ebay! Help!!

Goedemorgen, Als Ebay-leek heb ik mijn eerste aankoop gedaan via Ebay. Alles was goed gegaan, dácht ik! Nu check ik vandaag mijn gegevens en daar staat alleen mijn straatnaam bij, niet mijn huisnummer!!! Verkoper heeft het pakketje al wel verzonden. ...

Paypal hulp nodig

Beste, Ik wil een product kopen hier op ebay met mijn paypal account, maar wanneer ik op nu kopen druk en me inlog bij paypal moet ik mijn creditcard invullen. Ik heb geen creditcard en heb op mijn paypal account voldoende geld staan om het betreffen...

• 117 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopen vanuit Hong Kong

Goedemorgen! Ben nog maar kort actief op Ebay en vroeg mij een aantal dingen af met betrekking tot het kopen uit het mooie China/Japan. Gisteren kwam ik iets tegen voor een hele mooie prijs. Nu zag ik direct dat er geen verzendkosten zijn. Soms moet ...

Verkoper past verzendkosten aan

Ik heb op deze veiling geboden en gewonnen : 160867822581. De verzendkosten in de veiling staan op GBP 3,25 naar Nederland. Nu past de verkoper NA winnen van de veiling de verzendkosten aan naar GBP 53,25. Dat kan toch zomaar niet??

Pluim voor verkoper

Een aankoop van een car DVR was niet wat ik ervan verwachtte. De verkoper was bereid om de camera terug te nemen in ruil voor terugzending van het defect toestel. Ik deelde haar mee dat verzendingskosten konden oplopen, aangezien zij voorstelde om de...

• 78 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos