Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

kopersbescherming ebay farce

Ik heb een nieuw kompas gekocht bij een verkoper in Italie, verkoper is Walter338. Na betaling heb ik het kompas na een tweetal weken ontvangen, het kompas bleek defect. Ik heb de verkoper benaderd en deze gaf aan dat ik het kompas op zijn kosten kon...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 113 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bod intrekken met wederzijds goedvinding

Hallo, Ik heb een bod gedaan op een advertentie en heb na die tijd contact gehad met de Internationale verkoper. Die vind het prima dat de bieding verwijdert wordt,alleen weet hij niet hoe dat in zijn werk gaat. Ik heb het één keer eerder bij het ein...

• 307 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

verkoper draait verkoop terug, mag dat?

Hoi, Ik heb een veiling gewonnen voor een object uit de VS. Alles ging prima, totdat ik verzocht om een overzicht van de totaalprijs. De verkoper gaf aan naar het postkantoor te gaan voor verzendkosten. (De verzendkosten uit de veiling leken me hoog ...

• 157 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

In Engeland kopen

Kopen van engelse verkoper die alleen naar Engeland verzendt, Als ik een bezorgadres in Engeland gebruik kan ik dan toch met mijn Nederlandse paypal betalen?

• 252 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

telefoonnummer

bij het invullen van de betalingsgegevens bij een aankoop in amerika wordt een telefoonnummer gevraagd. Wat ik ook invul steeds opnieuw wordt aangegeven dat "the phonenumber field is too short". ik kan niet verder met de betaling. Wie kan me vertelle...

• 3890 Weergaven
  • 12 replies
  • 0 kudos

Aanbieden in Duitsland

Heeft iemand ervaring met het verkopen in Duitsland ? a. Hoe gaat dat b. Moet dat via de Duitse ebay site c. Hoe gaat dat met de afdracht aan ebay enz enz. Graag reactie van iemand die hier ervaring mee heeft Bij voorbaat mijn hartelijke dank Opa Kla...

• 144 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

betrouwbaarheid verkopers

http://members.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=1inkjetshop1 Deze verkoper opereerd ook onder asian-discount in Duitsland. online-patronenshop.de. Deze werkt niet meer. is binnen meerdere zaken gewoon failliet. Geen response hoe dan ook. ...

Pakket USPS return to sender

Oei, wat een problemen heb ik met mijn pakketje!Op 5 juni kocht ik wat auto-onderdelen bij een verkoper. Het pakketje werd kort daarna verstuurd en eerst ging alles voorspoedig! Echter eenmaal in nederland kreeg ik via de trackcode deze melding: Addr...

misleid

Hoi Ik heb via ebay een headset gekocht maar door steeds mij aan het lijntje te houden met mooie beloftes zijn de 45 dagen verstreken. Ik heb alsnog een klacht ingediend bij Paypal. Krijg ik mijn geld of object nog? Van de verkoper hoor ik niets meer...

• 139 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Engelse verkoper zegt dat leren pumps niet mogen worden ingevoerd naar NL?

Hallo, Ik heb gister een paar schoentjes gewonnen op de ebay.uk. Vandaag zegt de verkoper dit: "Hello, there are actually restrictions on sending leather goods and footwear to the Netherlands. Therefore they may be seized at Customs and I would be un...

iphone gekocht en defect

ik heb voor 3week terug een iphone gekocht,en kon niet wachten tot ik het in ontvangst kon nemen. de eerste dag deed hij maar ik was niet helemaal tevreden ik dacht dat het misschien aan mij lag omdat ik nog nooit een iphone had gehad. de 2de dag,een...

Wie kent dit verschijnsel ?

Ik kocht een zonnepaneel van een Duitse Ebay verkoper wat door mij gelijk betaald is via Ebay. Via "afterbuy" kreeg ik een dag later een trackcode gestuurd en het object gemarkeerd als "verzonden". 5 dagen later (!) krijg ik van de verkoper een mail ...

Verkoper heeft geen restricties opgezet voor mij, maar ik kan niet bieden?

Ik krijg wederom steeds "this item cannot be sent to the Netherlands, contact the seller bla bla bla" als ik probeer te bieden op een veiling uit engeland. De verkoper zegt dta hij geen restricties heeft opgezet. De eerste bieder is zelfs een Belg vo...