Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Nu Kopen tijdens actief voorstel mogelijk?

Hi all, Ik had graag geweten of 't mogelijk tijdens een actief 'Beste Voorstel' op 'Nu kopen' te klikken? Wanneer je bijvoorbeeld het antwoord niet wilt afwachten en toch besluit volle prijs te betalen. Of moet je dan mogelijk het object 2 x kopen? M...

Verkoper wil het afhandelen buiten Ebay om.

Ik heb dus contact gehad met een verkoper uit Duitsland die wel in prijs wilde zakken alleen dit dan buiten Ebay om wilde doen. De verkoper die heeft een 100% score en heb hem gevraagd waarom hij dit buiten Ebay af wilt handelen maar weigert antwoord...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 82 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten achteraf verhogen

Ik heb schoenen gekocht en zou $25 dollar voor de verzending betalen (staat zwart op wit in de mail)Nu blijkt het pakketje ineens wat zwaarder dan de verkoper had gedacht en hij vraag of ik $20 extra wil betalen. Zoniet wil hij de verkoop ontbinden. ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 101 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

USPS Vraag (wat kan ik doen?)

Hallo Allemaal, Laatst iets gekocht op Ebay in de US. Het is verstuurd met USPS. Heb keurig een trackingcode gekregen. In het begin steeds een update, kon goed zien waar mijn bestelling was. Nu zie ik al 10 dagen mijn bestelling stil staan. Wie heeft...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 363 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Er stond toch echt Free shipping

Een paar dagen geleden heb ik geboden op schoenen op ebay, bij de advertentie stond gratis verzending. Helaas bleek dit niet het geval voor buiten de VS, maar nu komt er dus doodleuk bijna 40 dollar bij voor de verzending alleen. Dus heb ik de verkop...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 383 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Euro-Bay in Luxemburg betrouwbaar leverancier?

Beste forum leden. Heeft iemand ervaring met de leverancier Euro-Bay uit Luxemburg Zij maken gebruikt van: Bank: OTP Bank Country: Nador u16.1051.Budapest.Hungary Send us a copy of the receipt by email to: xxx@safety-ebay.com Ik heb ebay gemaild om t...

Item verdwenen uit aankoop lijst!

Ik heb op 19 jan. iets gekocht maar is nog niet geleverd. Ik wil de verkoper hier op aanspreken echter blijkt dat de aankoop niet meer vermeld wordt in mij aankooplijst. Eerdere aankopen zijn wel vermeld, zelfs die van afgelopen jaar. Hoe kan ik dit ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 152 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Gekocht object verdwenen uit ebay lijst

Hallo, Ik heb 9 januari 2012 een jurk gekocht uit China. De jurk wordt op maat gemaakt. Ik heb betaald via Paypal. Sinds 2 dagen is dit object ineens uit mijn ebay lijsten verdwenen. Vanaf 9/1 stond het object er wel in en nu dus niet meer. Nergens m...

355 euro verzendkosten?

Nou had ik laatst een paar items gekocht: Zoals in de verkopers site omschrijving staat krijg ik een mail over mijn bestelling. Helaas heb ik niets gekregen. Dus heb ik om een totale bedrag gevraagd, om de verzendkosten te veranderen naar 19 euro ( Z...

IPHONE 4 O2 UK UNLOCKING PROBLEM - LIEGT DE VERKOPER?

Hallo mede Ebayers Ik heb een IMEI Unlock besteld voor mijn O2 UK iphone 4. Nu zegt de verkoper het volgende: Hello,I'm sorry to tell you your imei has come back as never been used on the 02 network, the phone needs to be used on the 02 network at le...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 195 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Feestdagen zoals Chinees nieuwjaar

Hallo, ik heb iets gekocht in china, niet de 1e keer, en dat gaat altijd goed, chinezen zijn vrij stipt en reageren vrijwel gelijk (ondanks het tijdverschil) accuraat op mijn e-mails, nu heb ik 30 december een veiling gewonnen en de prijs is niet (on...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 469 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Seller not accepting your bid !!!??

Hallo, Ik zoek altijd in ebay op de "nu kopen" manier. Vervolgens een verkoper gevonden in Singapore, waarvan ik een item meteen wil kopen. Ik kan op de advertentie ook geen bod doen. Ik klik op de "nu kopen" knop en vervolgens krijg ik de meldig "De...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 101 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos