op 19-06-2012 04:13
Ik heb zojuist een PS3 spel gewonnen, en nu eist de (Duitse) verkoper dat ik meer betaal of hij trekt alles terug. Ik heb echter al via PayPal betaald.
Kan dit zomaar? Toen ik een bod deed op het spel ben ik akkoord gegaan met de voorgestelde prijs + verzendkosten.
op 19-06-2012 15:55
Ik heb het zojuist nogmaals nagekeken, en ik heb echt gekozen voor levering van Duitsland > Nederland. Verkoper blijft echter moeilijk doen:
"The shipping cost´s are for Germany and you know it.Every send to another country is a higher price so you have to ask before.Nobody did this like you the last 1000 auctions before.
The cost i ask is 3,45? to you"
op 19-06-2012 05:43
Hallo,
De verkoper MOET leveren, deze had zich op de hoogte moeten stellen van de vervoerskosten alvorens de aanbieding te plaatsen!
Als achteraf zou blijken dat u ipv. verzendoptie DE>NL voor DE>DE hebt gekozen, pas dan heeft 'ie 't recht om moeilijk doen, ik neem aan dat u dit ge-checked heeft..
Kopen / betalen is een BINDENDE overeenkomst voor beide partijen, vooraf vastgelegd door 't eBay systeem.. Zou niet weten wat dan die 'overige' kosten zouden moeten zijn, tenzij u 'm per-sé in een gouden doos wil laten laten bezorgen natuurlijk.. 😉 , ik neem aan dat u geen bijzondere extra (duurdere) eisen aan de bezorging hebt gesteld achteraf..
Gewoon leveren dus!