op 12-06-2012 23:06
Oei, wat een problemen heb ik met mijn pakketje!
Op 5 juni kocht ik wat auto-onderdelen bij een verkoper. Het pakketje werd kort daarna verstuurd en eerst ging alles voorspoedig! Echter eenmaal in nederland kreeg ik via de trackcode deze melding:
Addressee not available - Will attempt delivery on next working day
May-24-12, 18:12 PM
Vreemd.. er was niemand langs geweest. een dag later stond er het volgende
Addressee cannot be located - Item returned to sender
May-25-12, 19:04 PM
Helemaal vreemd! Ik met PostNL bellen. Hebben zij blijkbaar een fout gemaakt en mijn adres verkeerd in het systeem gezet waardoor hij niet bezorgd kon worden. Het adres aanpassen kon niet meer.. hij was al onderweg terug naar Amerika..
Echter heeft de verzender het pakketje nog steeds niet ontvangen, en het is haast al 3 weken geleden sinds mijn telefoontje met PostNL!
De laatste melding in mijn trackinformatie die ik heb gehad
Arrival at Post Office
May-25-12, 20:12 PM
Iemand enig idee wie/wat ik kan contacteren voor meer informatie waar mijn pakketje in griedelsnaam is?
op 24-06-2012 13:31
Die hele Postnl is een ramp. Ze moeten het in jouw geval gewoon weten waar het pakket is. Het trackingnummer van Postnl is gekoppeld aan het nummer van USPS.
Ik ben al 9 pakketjes kwijt in de laatste 3 jaar. 6 daarvan zijn bij Postnl zoek geraakt. Die hufters drukken het gewoon achterover. In jouw geval ben ik er ook bang voor omdat auto-onderdelen ook wel gewild zijn.
Het had gewoon PTT-post moeten blijven. Dat was een oerbedrijf waar vrijwel nooit wat kwijt was. Helaas die tijd is voorbij.
Hoop op een goede afloop.
op 13-06-2012 18:21
Ik heb hem een aantal malen gecontacteerd maar tot op heden heeft ook hij het pakketje nog nergens kunnen vinden!
op 13-06-2012 00:31
de verkoper misschien, uitleggen wat er is gebeurt en misschien ligt hert wel op hem te wavchten bij het postkantoor
op 12-06-2012 23:07
Ho, foutje! De aankoop deed ik op 6 mei.. niet 5 juni