op 14-06-2012 18:44
Hoi
Ik heb via ebay een headset gekocht maar door steeds mij aan het lijntje te houden met mooie beloftes zijn de 45 dagen verstreken. Ik heb alsnog een klacht ingediend bij Paypal.
Krijg ik mijn geld of object nog? Van de verkoper hoor ik niets meer en hij had goede feedback!!!! (het was mijn eerste koop op ebay).
Graag reacties.
op 19-06-2012 09:43
eBay kan nog wel meer willen maar daar heeft u uw geld niet mee terug, ebay weet als geen ander dat als de 45 dagen termijn verstreken is u naar uw product en geld kunt fluiten!
Dat u zwart op wit heeft staan dat u uw geld terug krijgt helpt inderdaad niets dat is een loze belofte van de verkoper!
op 18-06-2012 21:31
Bedankt voor je reactie.
Maar ebay geeft aan dat je moet proberen om er met de verkoper zelf uit te komen. Ik heb zwart op wit staan dat ik het geld terug krijg maar dat helpt natuurlijk niet.
op 15-06-2012 09:30
na 45 dagen kunt u via PP niets meer terug halen dus naar alle waarschijnlijkheid bent u zowel uw product als uw geld kwijt!
het enige wat u nog kunt doen is feedback geven, mits dit binnen 60 dagen na aankoop gebeurt!
een andere mogelijkheid is nog als u via een CC heeft betaald(gekoppeld aan PP) dan kunt u via uw CC maatschappij uw geld nog terug halen.