Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Item gewonnen maarja verkoper doet ineens dom?

Hallo allemaal, Alle eerst bedankt voor dit mooie forum en goede informatie:-) Ik heb de volgende item gewonnen: http://www.ebay.nl/itm/260944229525?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_728wt_698 Zoals je kan zien staat in de beschri...

Gekocht via ;request total from seller, nu een veel hoger bedrag te betalen

Hi allemaal, Ik koop regelmatig producten via eBay, vaak koop ik kleine dingetjes, alleen voor mezelf. Omdat ik wat mensen in mijn omgeving heb die niet goed via eBay durven te bestellen wilde ik voor hun wat spullen bestellen (leren armbandjes) daar...

purple puppy gifts

hoi, ik heb op 9 januari bij purple puppy gifts uit de U.K. iets gekocht, maar nog steeds niet ontvangen. Ook als ik naar de verkoper mail, zegt hij altijd de status te controleren, maar doet dit niet. Ook werd de aanbieding de dag na mijn aankoop ve...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 23 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Adresgegevens order niet compleet?

Hoi, Ik kwam er na bestelling achter dat mijn adresgegevens wel kloppen, maar dat het huisnummer mist. Geen idee waarom, maar hij staat niet in de Order. Aangezien het een flat betreft is dat niet handig. Ik heb gelijk contact opgenomen met de verkop...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 47 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Artikel verwijderd, vermoedelijk nep...

Hoi, Ik heb een vraagje:Zojuist kreeg ik een mail van Ebay (DE), waarbij men mij vertelde dat een artikel verwijderd is omdat het waarschijnlijk om een imitatie gaat (Sandisk CompactFlash). Via het stappenplan heb ik via PayPal mijn geld terug gevraa...

Searches van ebay.de , ebay.nl vermoordt de URL's

Ik heb searches op ebay.de , en klik graag op de handige links van nieuwe artikelen. Er wordt dan doorgeschakeld naar ebay.nl die vervolgens zegt dat het artikel niet bestaat. Ik moet handmatig het artikelnummer in de search plakken, dan bestaat het ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 162 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Horloge gekocht maar anders dan de foto

Ik heb een horloge gekocht alleen is dit een andere dan op de aanbieiding Dit staat er boven aan de veiling: Sinobi Maria Ice-Strass Crystal cristal Mode Montre U-VS013.02 Objectnummer: 200666808443 Maar ik heb het horloge gehad zonder strass. Nu kri...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 168 Weergaven
  • 11 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten

Hoe kan het dat de verzendkosten bij de prijs ineens veranderen. Eerst stond er € 4,- na de bieding komt er ineens € 15,- te voorschijn. Is dit de eerlijke gang van zaken doen op Ebay. ]:) Dan zeg ik Go away from Ebay. Graag hoor ik jullie reactie!