Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Gekocht object verdwenen uit ebay lijst

Hallo, Ik heb 9 januari 2012 een jurk gekocht uit China. De jurk wordt op maat gemaakt. Ik heb betaald via Paypal. Sinds 2 dagen is dit object ineens uit mijn ebay lijsten verdwenen. Vanaf 9/1 stond het object er wel in en nu dus niet meer. Nergens m...

355 euro verzendkosten?

Nou had ik laatst een paar items gekocht: Zoals in de verkopers site omschrijving staat krijg ik een mail over mijn bestelling. Helaas heb ik niets gekregen. Dus heb ik om een totale bedrag gevraagd, om de verzendkosten te veranderen naar 19 euro ( Z...

IPHONE 4 O2 UK UNLOCKING PROBLEM - LIEGT DE VERKOPER?

Hallo mede Ebayers Ik heb een IMEI Unlock besteld voor mijn O2 UK iphone 4. Nu zegt de verkoper het volgende: Hello,I'm sorry to tell you your imei has come back as never been used on the 02 network, the phone needs to be used on the 02 network at le...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 203 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Feestdagen zoals Chinees nieuwjaar

Hallo, ik heb iets gekocht in china, niet de 1e keer, en dat gaat altijd goed, chinezen zijn vrij stipt en reageren vrijwel gelijk (ondanks het tijdverschil) accuraat op mijn e-mails, nu heb ik 30 december een veiling gewonnen en de prijs is niet (on...

• 529 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Seller not accepting your bid !!!??

Hallo, Ik zoek altijd in ebay op de "nu kopen" manier. Vervolgens een verkoper gevonden in Singapore, waarvan ik een item meteen wil kopen. Ik kan op de advertentie ook geen bod doen. Ik klik op de "nu kopen" knop en vervolgens krijg ik de meldig "De...

• 152 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Item gewonnen maarja verkoper doet ineens dom?

Hallo allemaal, Alle eerst bedankt voor dit mooie forum en goede informatie:-) Ik heb de volgende item gewonnen: http://www.ebay.nl/itm/260944229525?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_728wt_698 Zoals je kan zien staat in de beschri...

Gekocht via ;request total from seller, nu een veel hoger bedrag te betalen

Hi allemaal, Ik koop regelmatig producten via eBay, vaak koop ik kleine dingetjes, alleen voor mezelf. Omdat ik wat mensen in mijn omgeving heb die niet goed via eBay durven te bestellen wilde ik voor hun wat spullen bestellen (leren armbandjes) daar...

purple puppy gifts

hoi, ik heb op 9 januari bij purple puppy gifts uit de U.K. iets gekocht, maar nog steeds niet ontvangen. Ook als ik naar de verkoper mail, zegt hij altijd de status te controleren, maar doet dit niet. Ook werd de aanbieding de dag na mijn aankoop ve...

• 41 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Adresgegevens order niet compleet?

Hoi, Ik kwam er na bestelling achter dat mijn adresgegevens wel kloppen, maar dat het huisnummer mist. Geen idee waarom, maar hij staat niet in de Order. Aangezien het een flat betreft is dat niet handig. Ik heb gelijk contact opgenomen met de verkop...

• 65 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Artikel verwijderd, vermoedelijk nep...

Hoi, Ik heb een vraagje:Zojuist kreeg ik een mail van Ebay (DE), waarbij men mij vertelde dat een artikel verwijderd is omdat het waarschijnlijk om een imitatie gaat (Sandisk CompactFlash). Via het stappenplan heb ik via PayPal mijn geld terug gevraa...