op 28-03-2012 08:51
Beste forum leden.
Heeft iemand ervaring met de leverancier Euro-Bay uit Luxemburg Zij maken gebruikt van:
Bank: OTP Bank Country: Nador u16.1051.Budapest.Hungary
Send us a copy of the receipt by email to: xxx@safety-ebay.com
Ik heb ebay gemaild om te vragen of bovenstaande gegevens bij hun bekend zijn, zoniet om te controleren bovenstaande account een onderdeel is van hun.
Helaas heb ik niets van ebay vernomen.
Dus als iemand op de forum mij hierbij kan helpen?
Als de betaling is verricht, levering heeft niet plaatsgevonden. welke mogelijkheden heb ik nog om mijn geld terug te vorderen?
Heel veel dank alvast.
-- Bewerkt door martijn@ebay.com op 28 Mar 2012 9:52 CESTop 28-03-2012 14:04
Hoi Martijn,
Dank je voor jouw reactie.
Via markplaats kwam ik op hun website. Zie link hierbij. http://eurobay.xopie.com/en/index
Volgens hun opgave werken zijn samen met ebay protection programm. Ik dacht dat het veilig was en heb meteen maar de betaling verricht zonder alles eerst goed te controleren.
Na ruim 2 weken nog steeds geen goederen ontvangen. Wel werd er aangegeven dat men verkeer heeft verzonden en het aantal verstuurde goederen teveel waren. Dus meer betalen of zij roepen dit terug. Helaas heb ik me teveel laten leiden door koopjes! Domme en dure leerschool op deze manier!
Kan ebay nu wat doen? Dit zodat niemand anders meer de dupe wordt? Ik ben al veel geld kwijt hierdoor en weet niet meer wat voor acties ik kan ondernemen.
Zij geven ebay zo een slechte naam!
Danny
op 28-03-2012 09:56
kijk trouwens ook eens even in onze hulppagina's onder spoof of lees even de volgende paginas door: Veilig handelen.
op 28-03-2012 09:51
hoi,
Lijkt mij vrij verdacht: adres in Luxemburg, maar Hongaarse bank. Waar heeft u die "leverancier" gevonden en waarom heeft die een email adres dat op eentje van ebay lijkt?