Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Pakketje vanuit de U.S.A

Beste mensen . Ik heb vanaf maandag een pakketje besteld,keurig op de post gezet !! niets aan op te merken, Allen de verkoper heeft mij verteld dat het binnen een week binnen zou zijn. Het is verzonden met Express mail. Als ik de trace code invul kri...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 43 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopen buiten EU

Mensen als je een artikelen koop buiten EU,l koop betaal alleen met Paypal, want ik heb in Zwitserland een oplichter die rotzooi verkocht en na diverse keren mailen, contact opgenomen met Ebay. Ze hebben het alleen over ECC en paypal, terwijl ik met ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 90 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Fiets kopen uit Polen

Beste iedereen, Al tijden ben ik druk met het zoeken naar een mountainbike, nu heb ik er één gevonden in Polen. Echter de prijs is erg laag voor dit type fiets en de verkoper zegt dat de fiets al naar Duitsland is verzonden, maar na verkoop ook naar ...

Usps tracering vaker waardeloos?

Een pakket wat uit florida hiernaartoe komt. Op de website stamps.com en usps.com heb ik mn barcode naargezet(heb 15 dollar extra betaaldvoor tracering van de pakket) kan ik de hele tijd maar 1 status zien: electric shipping imfo receieved.... Word d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 43 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper weigert levering

Weet iemand of een verkoper verplicht is te leveren? Het volgende geval: Ik koop een nieuw spel voor PS3 (algemeen verkrijgbaar) voor een vrij goedkope prijs. Vervolgens zegt de verkoper dat de leverancier moeilijk doet en stort het geld terug. Bij m...

pakket teruggestuurd naar amerika

Ik heb eind juli enkele kledingstukken in Amerika gekocht en direct met Paypal betaald. Deze zijn (incl een naheffing van de douane) door de post aangeboden, maar vanwege vakantie niemand thuis en daarom op postkantoor afgeleverd. Helaas ook vanwege ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 272 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

We kunnen je aanvraag nu niet voltooien....

Wie kan mij helpen met mijn betaling via pay pal? Ik doe alles goed en dan krijg ik op het laatst: U bestelling is bij rond en dan : We kunnen je aanvraag nu niet voltooien. Er gaat zo wel veel tijd in zitten met iets kopen via e-bay...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 54 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

over betalen

ik wil een object kopen en dan betalen via paypal maar er wordt steeds gevraagt naar een creditcard heb dan keuze uit 4 stuks visa,master en nog 2 en loop dan vast . het is dus aankoop bekijken en dan recht onder staat er doorgaan(betalen) inloggen o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 72 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Veiling gewonnen, kan niet betalen

Hoi hoi, Ik heb een veiling gewonnen en wilde betalen alleen lukte dat niet, ik kreeg elke keer een foutcode. Heb hierover gechat met Ebay, ze hebben dat nagekeken en ze vertelden mij dat zijn account waarschijnlijk niet gekoppeld was. Hun advies aan...

Verkeerde objectlocatie in advertentie.

In hoeverre is de adverteerder verantwoordelijk als ie een andere objectlocatie opgeeft? Ik heb 2 microfoons besteld objectlocatie U.K. maar ze worden vanuit de verenigde staten verzonden. Ben nu bang dat ik invoerrechten moet betalen waar ik niet om...

aankoop gedaan betalingsprobleem

Hoi, ik heb twee dingen gekocht hier op ebay. nu wil ik gaan betalen vai paypal. krijg ik een fout melding dat mijn e-mail adres fout is ? ondanks heb ik wel betalingen via paypal gedaan wat niks met ebay te maken heeft en dat werkt gewoon. wat te do...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 62 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Flinke vertragingen bij USPS (amerikaanse post)

Het schijnt dat er de afgelopen weken flinke vertragingen zijn bij de USPS, vooral met het verzenden van pakketten naar het buitenland...ik hoorde dit van een Amerikaanse vriend en ben toen even gaan Googlen en kwam oa deze info op het meerdere sites...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 320 Weergaven
  • 10 replies
  • 0 kudos

moet een verkoper leveren

ik 2 objecten gekocht in canada, ik denk dat er te wenig op geboden is en dat daarom de verkoper de spullen niet heeft verzonden ik heb het geld terug gekregen via paypal maar is de verkoper niet verplicht te leveren?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 90 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos